Гарантійне обслуговування
Для забезпечення можливості швидкого та компетентного розгляду гарантійних запитів ми просимо звернути увагу на наступну інформацію!
Інформація для клієнтів
Першою контактною особою для подачі гарантійних запитів є партнер компанії Kögel по сервісному обслуговуванню за Вашим вибором. Його можна знайти на сайті в розділі «Пошук сервісного центру» (сервісні станції на территории України) або подзвонити до нашого центру сервісного обслуговування +49 18 05 56 34 35 55 (контакти на території України).
Інформація про партнерів по сервісному обслуговуванню
Перед виконанням гарантійних робіт необхідно скласти заказ на надання гарантійного обслуговування в письмовому вигляді. Відповідний формуляр в форматі Exel знаходиться на веб-сайті www.koegel.com/service в розділі «Гарантійне обслуговування». Повністю заповнений формуляр з фотографіями пошкоджень, відправте у відділ після продажного обслуговування за адресою aftersales@koegel.com. В екстрених випадках можна узгодити поставку по телефону в робочий час по нашому часовому поясу (понеділок – п’ятниця, 7.30–17.00) по вказаному вище номеру. В рамках наших умов по наданню гарантійного обслуговування в Європі діють узгоджені нормо години в комбінації з діючими тимчасовими нормативами Kögel, або з тимчасовими нормативами по компонентам, або з тимчасовими нормативами виробника системи. Їх також можна знайти на веб-сайті www.koegel.com/service в розділі «Гарантійне обслуговування» та в розділі "Технічна інформація".
Запчастини потрібно замовляти через компанію Kögel. Зробити це можна за допомогою заявки для надання гарантійного обслуговування. Несправні компоненти необхідно зберігати протягом 4 тижнів і відправляти назад в компанію Kögel тільки по запиту. Після закінчення чотирьохтижневого терміну ці компоненти можна утилізувати. Початком терміну є дата підтвердження надходження заявки для надання гарантійного обслуговування в компанію Kögel. Запрошені старі деталі необхідно відправити за указанням номера рекламації Kögel, а також ідентифікаційного номера транспортного засобу (VIN) за наступною адресою:
Kögel Trailer GmbH & Co. KG, Otto-Hahn-Straße 40, D-89231 Neu-Ulm - с пометкой: Gewährleistung (гарантия)
Для забезпечення безпроблемного рішення фінансових питань ми просимо Вас вказувати на усіх виставлених рахунках рекламаційний номер Kögel, а також VIN. Рахунки без цих даних і без попередньо обрахованої чи схваленої заявки на надання гарантійного обслуговування не можуть бути оброблені, і будуть повернуті відправнику в необробленому вигляді.
В рахунку вказуйте наступну адресу:
Kögel Trailer GmbH & Co. KG, Techn. Kundenservice (ZAD), Industriestraße 1, D-89349 Burtenbach
Ми просимо вказувати VIN і номер рекламації при будь-яких запитах. Компанія Kögel Trailer GmbH & Co. KG вдячна вам за розуміння і співпрацю.
Якщо у Вас є питання – телефонуйте у відділ сервісної підтримки по телефону +49 18 05 56 34 35 55.
Ваш колектив сервісної підтримки Kögel.