youtube
facebook
google plus
  • UA
  • RU
ПричіпНапівпричіпНапівпричіпРемонт напівпричіпів

Пошук по продукції

Партнери

Kögel Trailer GmbH & Co. KG

Industriestr.
D-89349 Burtenbach
Deutschland

Гарантійне обслуговування

Підбір запасних частин за VIN (ВІН) номером

Для забезпечення можливості швидкого та компетентного розгляду гарантійних запитів ми просимо звернути увагу на наступну інформацію! 

Інформація для клієнтів

Першою контактною особою для подачі гарантійних запитів є партнер компанії Kögel по сервісному обслуговуванню за Вашим вибором. Його можна знайти на сайті в розділі «Пошук сервісного центру» (сервісні станції на территории України) або подзвонити до нашого центру сервісного обслуговування +49 18 05 56 34 35 55 (контакти на території України).

Інформація про партнерів по сервісному обслуговуванню

Перед виконанням гарантійних робіт необхідно скласти заказ на надання гарантійного обслуговування в письмовому вигляді. Відповідний формуляр в форматі Exel знаходиться на веб-сайті www.koegel.com/service в розділі «Гарантійне обслуговування». Повністю заповнений формуляр з фотографіями пошкоджень, відправте у відділ після продажного обслуговування за адресою aftersales@koegel.com. В екстрених випадках можна узгодити поставку по телефону в робочий час по нашому часовому поясу (понеділок – п’ятниця, 7.30–17.00) по вказаному вище номеру. В рамках наших умов по наданню гарантійного обслуговування в Європі діють узгоджені нормо години в комбінації з діючими тимчасовими нормативами Kögel, або з тимчасовими нормативами по компонентам, або з тимчасовими нормативами виробника системи. Їх також можна знайти на веб-сайті www.koegel.com/service  в розділі «Гарантійне обслуговування» та в розділі "Технічна інформація".

Запчастини потрібно замовляти через компанію Kögel. Зробити це можна за допомогою заявки для надання гарантійного обслуговування. Несправні компоненти необхідно зберігати протягом 4 тижнів і відправляти назад в компанію Kögel тільки по запиту. Після закінчення чотирьохтижневого терміну ці компоненти можна утилізувати. Початком терміну є дата підтвердження надходження заявки для надання гарантійного обслуговування в компанію Kögel. Запрошені старі деталі необхідно відправити за указанням номера рекламації Kögel, а також ідентифікаційного номера транспортного засобу (VIN) за наступною адресою:

Kögel Trailer GmbH & Co. KG, Otto-Hahn-Straße 40, D-89231 Neu-Ulm - с пометкой: Gewährleistung (гарантия)

Для забезпечення безпроблемного рішення фінансових питань ми просимо Вас вказувати на усіх виставлених рахунках рекламаційний номер Kögel, а також VIN. Рахунки без цих даних і без попередньо обрахованої чи схваленої заявки на надання гарантійного обслуговування  не можуть бути оброблені, і будуть повернуті відправнику в необробленому вигляді.

В рахунку вказуйте наступну адресу:

Kögel Trailer GmbH & Co. KG, Techn. Kundenservice (ZAD), Industriestraße 1, D-89349 Burtenbach

Ми просимо вказувати VIN і номер рекламації при будь-яких запитах. Компанія Kögel Trailer GmbH & Co. KG вдячна вам за розуміння і співпрацю.

Якщо у Вас є питання – телефонуйте у відділ сервісної підтримки по телефону +49 18 05 56 34 35 55.

Ваш колектив сервісної підтримки Kögel.

Файли для скачування:

  • Надання гарантійного обслуговування скачати
  • Нормативи часу скачати
  • Інструкція скачати
  • Список запчастин на складі в м. Києві  
  • Перелік операцій при проходженні ТО скачати