Kögel запускає виробництво нового покоління напівпричепів NOVUM
14.02.2018
Оновлення сімейства напівпричепів з відкритою платформою
Cargo, Mega і Light компанії Kögel
Компанія Kögel поступово встановлює на усіх своїх напівпричепах з відкритою платформою Cargo, Mega і Light нову зовнішню раму і кузов, вже знайомі по моделі Kögel Lightplus і такі, що добре зарекомендували себе в експлуатації. У рамках зміни покоління NOVUM проводиться подальша оптимізація тентованих напівпричепів Kögel. Серія напівпричепів NOVUM не лише відрізняється новою зовнішньою рамою і кузовом, але і новою, оптимальною підібраною агрегатною базою Kögel з новими, вдосконаленими, однаковими модулями, вузлами і компонентами. Завдяки цьому вдається досягти високого рівня індивідуальності напівпричепів покоління Novum, відповідними найрізноманітнішим вимогам ринку.
NOVUM - нове покоління напівпричепів компанії Kögel
Рама
Усі напівпричепи покоління NOVUM в майбутньому будуть оснащені стабільною, стійкою до навантаження, що крутить, зварною рамою з поперечними балками, яка дозволяє підвищити корисне і точкове навантаження. Підвищена стабільність забезпечується за рахунок використання нового, зменшеного в розмірі, але, проте, потужнішого екрану в задній частині кузова, а також нової пневмо-світлової консолі на передній стінці, в якій діючі сили розподіляються по подовжній балці рами. Завдяки новому профілю зовнішньої рами VarioFix значно підвищується доступність точок кріплення, що дозволяє кріпити вантаж на зовнішній рамі VarioFix з перфорованих сталевих профілів при накритому тенті, використовуючи додаткові борти. При кріпленні вантажу стяжними ременями з гострими крюками борти мають бути відкриті. При кріпленні вантажу стяжними ременями з плоскими крюками борти можуть бути закриті. 13 пар серійних кріпильних скоб оснащені новими бічними наполегливими крюками, що спрощують процес вантаження-розвантаження; вони мають допустиме тягове зусилля від 2 500 кг до 4 000 кг. Усі рами напівпричепів покоління NOVUM гарантовано захищені від корозії шляхом нанесення нанокерамічного покриття катафоретичним методом Nano - Ceramic plus з подальшим нанесенням УФ-отверждаемого лакофарбного покриття.
Кузов
У базовій комплектації передня стінка, включаючи передні об'ємні кутові стійки, а також задні кутові стійки і портальні двері задньої стінки виготовлені з алюмінію. За рахунок уніфікації кутових стійок, використовуваних у поєднанні з підйомним дахом і без неї, вдалося добитися наступних переваг. Використання підйомного даху привело до зменшення ваги. Спростилося розміщення піддонів у передньої стінки при бічному завантаженні. Крім того, між стійками бічних стінок усіх напівпричепів покоління NOVUM однакова відстань. Вставні рейки різної довжини вже відходять в минуле. Існують різні варіанти розміщення гнізд для рейок в кутових стійках і в місці укладання рейок за рахунок використання перфорованої кріпильної пластини. Нове покоління сідельних напівпричепів має сертифікат на систему фіксації вантажів згідно із стандартом DIN EN 12642, код XL.
Оновлення напівпричепів NOVUM
Kögel поступово оновлюватиме усі моделі напівпричепів Cargo, Mega і Light. На даний момент в продаж поступив напівпричіп Kögel Lightplus, з березня нове покоління NOVUM буде доповнено моделями Cargo Coil і Cargo Coil Rail.
Інші моделі покоління NOVUM з'являться у продажу до або після міжнародної автомобільної виставки "IAA Nutzfahrzeuge 2018".