youtube
facebook
google plus
  • UA
  • RU
ПричіпНапівпричіпНапівпричіпРемонт напівпричіпів

Пошук по продукції

Прес-центр

Kögel Trailer GmbH & Co. KG

Industriestr.
D-89349 Burtenbach
Deutschland

Скажи, хто твій партнер, і я скажу, хто ти

25.12.2012

Наші партнери – це працьовиті перевізники.  Їх робота важка, а результат – безперебійне функціонування всієї промисловості держави. Тому догодити перевізнику з напівпричепом непросто.  Ось що думають ті, хто обрав KÖGEL. 

 

KÖGEL в «Коморі»

Наталя Юріївна Пікарь, начальник відділу транспортної логістики компанії «КомораС». 

– «КомораС» – один із найкрупніших в Україні транспортно-логістичних операторів, на ринку – з 2000-го року. Компанія надає складські, транспортні та митні послуги, в разі потреби з оформленням відповідних документів. 

Специфіка конкуренції  у сфері складського господарства така, що той, хто надає транспортні послуги, як правило, надає і складські, і змагатися з ними без свого транспорту важко. Тому, для збереження клієнтури, з 2009 р. компанія почала купувати машини – спочатку невеликі вантажні «розвозки», від 1,5 до 7 т. А далі логічним продовженням стало придбання повноцінних автопоїздів для магістральних перевезень, у тому числі і міжнародних.

У 2011 р. «КомораС» оголосила тендер на придбання тягачів і напівпричепів, у якому взяли участь найвідоміші постачальники вантажної техніки в Україну. Техніка добиралася за трьома головними показниками: вона повинна була бути рівня Євро-5, відмінної якості, і з прийнятною ціною. 

В тендері на напівпричепи взяли участь три компанії, але свій вибір на напівпричепах KÖGEL ми зупинили тому, що, по-перше, «Когель Україна» гарантувала весь набір необхідних для нас опцій напівпричепа, а по-друге, запропонувала взаємовигідну і прозору фінансову схему оплати за свій продукт. Також ми отримали прекрасні умови для обслуговування техніки.

Остаточне рішення ми прийняли після того, як побували на заводі в Німеччині, і зібрали інформацію, консультації і рекомендації від перевізників.

У 2011 р. ми ще не були членами АсМАП, і тому не могли скористатися перевагами програми оновлення рухомого складу автопідприємств, але пропозиція «Когель Україна» нас все одно задовольнила. Так що перші п’ять тягачів з напівпричепами ми придбали, так би мовити, самостійно. 

Наступні 10 напівпричепів через рік  ми теж придбали марки KÖGEL – по-перше, тому, що за рік у нас не виникло абсолютно ніяких проблем ні з цією технікою, ні з компанією-імпортером, а по-друге, ми вважаємо, що автотехніка на підприємстві повинна бути однотипною. Це зміцнює зв’язки з її постачальником, заводом, гарантує режим найбільшого сприяння в разі якихось можливих колізій.  

Загалом ми бачимо, що машин нам не вистачає, а роботи багато. Нам треба щонайменше 50 автопоїздів. Тому довгостроковим планом нашого розвитку передбачено придбання 10 автопоїздів щороку упродовж чотирьох років.Техніка KÖGEL показує себе прекрасно, і немає ніяких підстав чекати від неї якихось «сюрпризів». Придбавши в цьому році 10 напівпричепів KÖGEL, ми розраховуємо вчинити так само і в наступному році. Нас зацікавили шторні напівпричепи KÖGEL з XL-сертифікатом у митному виконанні, але купувати їх зараз для нас не зовсім доцільно через специфіку наших вантажів. Але як тільки ми отримаємо контракт на перевезення більш «стандартних» вантажів, придбаємо їх неодмінно. 

Партнери компанії «Когель Україна» – не тільки автотранспортні, а й сервісні підприємства.

KÖGEL має сервісних партнерів на головних магістралях України. Зокрема на заході України, на головних підходах до Європи, обслуговуванням напівпричепів KÖGEL займається компанія «Трак Сервіс Львів». Ця СТО відповідає всім європейським стандартам технічного оснащення – від діагностики до проведення відповідного ремонту, кадрового забезпечення.

Про роботу цього підприємства розповідає директор Олексій Кузнєцов.

– «Трак Сервіс Львів» на ринку більше 12 років, облаштований на залишках колишнього СТО автомобілів ВАЗ. Нове підприємство відразу зорієнтувалося на міжнародних перевізників і мультибрендовий ремонт і сервіс вантажної автотехніки.  

З KÖGEL ми співпрацюємо багато років, наші працівники проходили навчання на базі цієї компанії, і таке співробітництво (зокрема, з компанією «Когель Україна») для нас цікаве перш за все тому, що нині в бізнесі, як і в житті, дуже важко знайти партнерів, які б тебе розуміли.

KÖGEL надає хороші умови для обслуговування техніки, надійно підтримує свої гарантійні зобов’язання. Нам цікаво працювати навіть не тільки з цією технікою, а й з людьми, які контактують з нами, і від її офіційного представника – «Когель Україна».

На сьогоднішній день сервісне партнерство європейського рівня неможливе без  постійного «фірмового» навчання. Нещодавно ми разом з «Когель Україна» провели семінар, присвячений якості і організації сервісного обслуговування продукції KÖGEL, її гарантійній підтримці, обговоренню питань щодо гарантійних випадків, які можуть виникнути у клієнтів, обміну загальною інформацією з нашими клієнтами. 

Гарантійні питання мають свої тонкощі, і на випадок їх виникнення треба бути готовим. На семінарі фахівці «Когель Україна» надали нам вичерпні роз’яснення з приводу того, як слід діяти в процесі виникнення гарантійних питань, як правильно ідентифікувати деталь чи агрегат по документах, як відобразити гарантійну проблему з допомогою фотографій.  Також ми поговорили про відмінності оформлення необхідної документації,  строки оформлення гарантійних заявок. Такі речі відображаються перш за все на роботі з клієнтами, допомагають уникнути непорозумінь.  

Через нашу СТО проходять напівпричепи усіх марок усіх моделей усіх років випуску, і я з задоволенням можу відзначити, що з напівпричепами KÖGEL мороки маємо найменше. Технічні характеристики і експлуатаційні якості напівпричепів KÖGEL ми вважаємо одними із найбільш вдалих, що є на ринку. Адаптацію, пристосованість осьової групи, підвіски, пневматики до конструкції і механічних властивостей рами можна вважати ідеальною. Щодо рам, то в нашій практиці взагалі не виникало проблем з рамами будь-яких марок напівпричепів, але той факт, що рама KÖGEL легша за інші, говорить сам за себе. Легша рама – менше навантаження на ходову частину, підвіску, гальма, амортизатори, краща маневреність, більша економічність. Звідси – менше проблем з ремонтами.     

Як інженер, я вважаю, що марка KÖGEL на сьогоднішній день на ринку причіпної техніки є найбільш прогресивною і перспективною.  

ТОВ «РОМЕТТЕ» (м. Калуш на Івано-Франківщині) – також серед прихильників техніки KÖGEL. 

Про причини такого вибору розповідають директор транспортної компанії Володимир Кириченко, та її комерційний директор Орест Зборовський.

Наша компанія створена в 1998 р., трьома місцевими мешканцями, які до цього працювали на хімічному підприємстві «Оріяна», і мали відношення до роботи на автомобільному транспорті, причому міжнародному, оскільки «Оріяна» працювала головним чином на експорт.  Перші два роки дуже важкою працею заробляли гроші на придбання магістральної техніки, і ніяких кредитів ні в кого не брали. Купуючи техніку, ми із самого початку вибирали її дуже прискіпливо, оцінюючи вагу, конструкцію, місткість, різноманітні технічні характеристики, відмінності конструкції підлоги, рами, осьових агрегатів, і дійшли висновку, що почнемо з напівпричепів KÖGEL. Купували напівпричепи, починаючи з 2000-го року, б/у, поштучно, а після третьої покупки придбали вже невелику партію – три тягачі Mercedes із напівпричепами KÖGEL. Іншої техніки у нас немає, і міняти цих партнерів не збираємося. 

У 2003 р., вже не маючи ніяких сумнівів щодо вибору, підписали контракти з Mercedes і KÖGEL на поставку трьох нових автопоїздів. На той час KÖGEL, мабуть, один із перших запропонував комплектацію осями SAF «Інтрадиск плюс», які згодом зарекомендували себе дуже добре. У нас є напівпричепи, на яких перша заміна гальмівних дисків відбулася аж через 800 тис. км пробігу. Є кілька напівпричепів, обладнаних ретардерами, то там і досі взагалі ніхто нічого не міняв. Це дуже надійні, еластичні і легенькі напівпричепи, з надійними воротами, стійками і бортами. Можемо дати найкращі рекомендації «когелівській» антикорозійній KTL-обробці рами. Те ж саме можемо сказати і про інтегровану підлогу, забезпечену від пошкоджень та зносу автонавантажувачами. Борти і передня стінка добре витримують навіть удари автонавантажувача (таке, на жаль, траплялося). Спершу використовували напівпричепи з боковим завантаженням, зараз віддаємо перевагу техніці із складеним дахом. Перші наші напівпричепи важили 6700 кг. Якщо тара напівпричепа майже на півтонни, або й тонну менша, ніж у найближчого конкурента, про що тут було говорити?  Це серйозний чинник економії пального, інших експлуатаційних витрат, і якщо вплив цієї «зайвої» тонни розподілити на 10 років експлуатації, виходять добрі гроші. 

Перед тим, як купити KÖGEL, ми зібрали і ретельно вивчили всі можливі пропозиції. Головні характеристики напівпричепа випливають з характеристик рами. Яка рама – такий і напівпричіп. У цьому, на нашу думку, і полягає головна перевага напівпричепів KÖGEL.