youtube
facebook
google plus
  • UA
  • RU
ПричіпНапівпричіпНапівпричіпРемонт напівпричіпів

Пошук по продукції

Прес-центр

Kögel Trailer GmbH & Co. KG

Industriestr.
D-89349 Burtenbach
Deutschland

KÖGEL на TIR'2012: Безпека. Обсяг. Економія.

31.10.2012

У виставці TIR взяли участь представники німецької компанії «KÖGEL», одного з провідних виробників причіпної техніки. На виставці були вперше в Україні показані дві світові прем'єри.

"Когель Україна" показала відвідувачам виставки шторний напівпричіп Kögel SNCO-TIR з XL-сертифікатом і митним посвідченням і подовжений рефрижератор Kögel Euro Trailer Cool, який був вперше завезений на територію України.

 

Причіпна техніка фірми KÖGEL по праву вважається одним із законодавців мод у світі інноваційних технологій. Що ж нового було показано цього разу?

Шторний напівпричіп Kögel SNCO-TIR з XL-сертифікатом і митним посвідченням дозволяє перевозити вантажі без додаткового кріплення. Справа в тому, що в Євросоюзі вже декілька років діють вимоги до напівпричепів, що гарантують збереження вантажу в межах напівпричепа і безпеку його транспортування, у тому числі при виникненні нестандартних дорожніх ситуацій (круті повороти, різке гальмування тощо).

XL-сертифікатом підтверджується, що надбудова напівпричепа відповідає умовам DIN EN 12642 XL.

DIN EN – це німецький варіант європейського стандарту безпеки. З 2007 року в умовах DIN EN з'явився додатковий код XL. Що це значить? Це означає, що напівпричіп спеціально дообладнуваний або простіше – посилений для більш безпечного перевезення вантажів. Передня, бічні і задня стінка посилені настільки, що можуть витримати вагу вантажу, зміщеного при різкому гальмуванні або крутому повороті. Міцність стінок згідно з новим стандартом виражається у відсотках від корисної ваги. Для посилених надбудов, виконаних за новим стандартом – коду XL, передня стінка повинна витримати вагу – 50% від ваги вантажу, задня – 30%, бічна – 40%. Досягається це тим, що тент прошитий спеціальними стрічками, завдяки чому створюється додаткова «клітка», за межі якої вантаж не вилітає. Стійки працюють як стяжки, забезпечуючи жорсткість конструкції у вертикальному напрямку, а бічні зусилля витримує новий тент. Тим самим забезпечуються нові стандарти безпеки.

Зрозуміло, для міжнародних перевізників важливо і те, що напівпричіп шторної конструкції виконаний по всім вимогам конвенції TIR, та може використовуватися на міжнародних перевезеннях.

Другою цікавою новинкою, що була представлена на виставці, став вперше завезений на територію України 15-метровий рефрижератор Kögel Euro Trailer Cool. Напівпричіп подовжений на 1,3 метра, що дозволяє за один рейс перевозити на 10% більше вантажу, ніж зазвичай. При цьому ціна автопоїзда нижча, ніж у «зчіпки» аналогічного об'єму. У виробничій лінійці Kögel є вся гама напівпричепів збільшеної довжини – тентованні, ізотермічні, рефрижераторні.

Генеральний директор ТОВ «Когель Україна» Олександр Ільбицкий: «Ми представляємо нове покоління напівпричепів, техніку 21 століття. Наші напівпричепи, на відміну від більшості нових розробок інших фірм, що допускають різке збільшення довжини автопоїздів, вписуються в діючі норми. Наші напівпричепи довжиною 15 метрів вписуються у всі існуючі дорожні розв'язки. При цьому немає ні додаткових шин на другий причіп, ні нових осьових агрегатів – ми реально даємо можливість фірмам перевізникам економити. Виконуючи той же обсяг транспортної роботи, перевізник може купити не 10 напівпричепів, а 9».

Подовжений рефрижератор став настільки затребуваний, що на виставці був представлений вже куплений екземпляр. Ось що сказав керівник транспортної логістики компанії «Вічіукртранс» Ігор Бемещук: «Ми вибрали рефрижератор Kögel Euro Trailer Cool, виходячи з наших транспортних завдань. Вантажі ми возимо не важкі, але об'ємні. У новому рефрижераторі збільшено кількість палетомест: до 36 при завантаженні в один ярус, і до 72 при завантаженні в два яруси. Фактично, ми економимо кожну десяту ходку, виконавши обсяг роботи не за десять, а за дев'ять кругорейс. Це і зменшення витрати палива, і часу. Зараз ми розглядаємо варіант придбання ще як мінімум одного такого напівпричепа, на додаток до купленого на виставці».

Так, вибираючи подовжений Euro Trailer, компанія заощаджує на покупці кожного 10 напівпричепа (він просто стає не потрібний), кожного 10-го тягача і на виплату зарплати кожному десятому водієві. Відповідно, економить на витратах пального і всім, що пов'язане з витратами на ТЗ – транспортний податок, збори в ДАІ, парковки, проїзні і провізні витрати тощо.

Як бачимо, сьогодні Kögel – єдина компанія, яка виробляє напівпричепи збільшеної довжини, здатні реально економити кошти перевізника. У виробничій ланці: тентованні, ізотерми, рефрижератори. Показаний продукт дійсно справив сприятливе враження на відвідувачів виставок. А це означає, що майбутнє такої подовженої лінійки в Україні вже визначено.

У планах «Когель Україна» – подальше просування нових напівпричепів на українському ринку. Як показують результати виставки, для цього є всі передумови.