youtube
facebook
google plus
  • UA
  • RU
ПричіпНапівпричіпНапівпричіпРемонт напівпричіпів

Пошук по продукції

Прес-центр

Kögel Trailer GmbH & Co. KG

Industriestr.
D-89349 Burtenbach
Deutschland

Kögel: Ялтинський резонанс

04.11.2011

Олександр Ільбицький, генеральний директор компаній «Когель Україна». 

Компанія «Когель Україна» є одним із ініціаторів, і активним учасником програми оновлення рухомого складу підприємств – членів АсМАП України. Суть цієї програми полягає в спеціальному ціноутворенні для техніки, за рахунок формування великого єдиного пакету замовлення членів асоціації. Це не означає, що перевізники повинні формувати такий пакет самостійно, і приходити до нас із пропозицією поставити, скажімо, 100 одиниць техніки. Ні. Ми самі сформуємо цей пакет із окремих замовлень. Крім того, у програмі бере участь лізингова компанія, яка гарантувала перевізникам прийнятні кредитні умови. Програма має й ряд інших важливих переваг. Замовників рекомендує АсМАП із числа своїх членів. Такі рекомендації є запорукою їх добросовісності, що знижує наші ризики, і дозволяє впровадити спеціальне ціноутворення. 

Компанія «Когель Росія», здійснила таку ж програму у Російській Федерації вже двічі, і успіх перевершив усі наші сподівання. 

Наша присутність у Ялті пояснюється перш за все необхідністю просування цієї програми. Міжнародна Ялтинська конференція є найбільш представницьким заходом міжнародних перевізників, і кращого місця для спілкування, обміну досвідом і вивчення ринкової ситуації годі й шукати.

Ялтинська конференція дала нам можливість дійти певних висновків, якими я хотів би поділитися з читачами.

По-перше, інформаційне забезпечення ринку техніки в Україні слабке. Це стосується не тільки техніки KOGEL, а всієї сукупності автотехніки для міжнародних перевезень, яка постачається з Європи.  Щодо напівпричепів KOGEL, то мало хто з перевізників достатньо інформований про їх позиціонування на ринку, технічні характеристики, конструкційні відмінності, асортимент, фінансові аспекти діяльності нашої компанії тощо. Так само багато прогалин у сфері досвіду вибору техніки, її пристосованості до виконання необхідних завдань і умов експлуатації. У цьому ми звинувачуємо перш за все самих себе, але головні «проколи» менеджменту і маркетингу за попередні роки нами визначені, і цей недолік ми усунемо дуже швидко.  

По-друге, ми переконалися в перспективності програми, і отримали велику кількість пропозицій про співробітництво від дилерських, фінансових і сервісних компаній, які брали участь у конференції. Ці пропозиції нами вивчаються.

По-третє, ми отримали дуже цінну інформацію від перевізників, які співробітничають з нами давно, і упродовж багатьох років ретельно відслідковують всі нюанси експлуатації напівпричепів KOGEL в Україні та за її межами. Часу для випробувань і висновків минуло достатньо, і їх відгуки – найкращі рекомендації для нас. А відзначили вони високу економічність, надійність, зручність наших напівпричепів, їх відмінну пристосованість для роботи у важких дорожніх і кліматичних умовах, корозійну стійкість, полегшену вагу і багато іншого, про що ви тепер можете почути не тільки від працівників компанії «Когель Україна», а й від них самих. З їх думкою ви можете ознайомитися на нашому сайті www.koegel.ua та сайті нашого офіційного дилера www.transmarket.ua.  Відгуки російських перевізників ми теж будемо публікувати.

По-четверте, нам довелося докласти чимало зусиль, щоб розвіяти сумніви перевізників щодо програми. З огляду на наше перевізницьке минуле їх можна зрозуміти, але я підкреслюю:     

програми, подібні до запропонованої нами, не можуть служити європейському бренду для досягнення тимчасової вигоди або поточної конкурентної переваги. Пропонувати таку програму виробник може тільки при відсутності системних проблем у своєму виробництві. Інакше програма неодмінно дасть збій, і дискредитує бренд. Тому наша програма з АсМАП України - це ретельно продуманий крок, розрахований на довготривалу перспективу, з метою максимально можливого усунення дестабілізуючих чинників у процесі забезпечення перевізників технікою KOGЕL, і відповідними умовами для її придбання і сервісу. У нас повинен працювати заводський конвеєр, а у перевізників – водії і техніка. 

Крім того, хотів би зазначити, що на конференції ми отримали підтвердження однієї дуже прикрої тенденції. Про еміграцію за кордон професійних українських водіїв-міжнародників відомо давно. Їх виїхало за кордон загалом кілька тисяч. Це серйозна втрата для бізнесу. Але ще гірше те, що українські перевізники, яким систематично доводиться працювати перед загрозою банкрутства, віднедавна почали відкривати свої підприємства в Польщі. Такого ще не було. Звинувачувати у цьому водіїв і перевізників некоректно. Можна лише дивуватися, що в нашій державі це явище досі не набрало масового характеру. Тому ми готові підтримати АсМАП України у будь-яких його заходах для протидії і боротьби з першопричинами подібних загроз. Гадаю, над цим питанням повинні замислитися всі українські імпортери, дилери, фінансисти і ремонтники, які діють у сфері міжнародних автоперевезень. Хіба не зрозуміло, що без перевізників нам усім в Україні робити буде нічого?

Я не хочу завершити свій виступ на такій драматичній ноті. Ялтинська конференція показала високу згуртованість наших перевізників, осмисленість і цілеспрямованість їх дій, високий авторитет на міжнародній арені, досвідченість, порядність, енергійність. Подужати їх непросто. Щиро вітаю українських міжнародних автоперевізників із 20-річчям їх асоціації, і нашим спільним професійним святом – Днем автомобіліста. Чистої вам дороги, і добрих фрахтів, колеги!

Підготував Сергій Пархомов