youtube
facebook
google plus
  • UA
  • RU
ПричіпНапівпричіпНапівпричіпРемонт напівпричіпів

Пошук по продукції

Прес-центр

Kögel Trailer GmbH & Co. KG

Industriestr.
D-89349 Burtenbach
Deutschland

Огляд ринку провідних офіційних імпортерів причіпної техніки в Україні: Schmitz Cargobull, Welton, KÖGEL, Schwarzmuller, Krone

17.05.2012

За результатами 2011 р. компанія «Когель Україна» вийшла на лідерські позиції серед п’ятірки провідних офіційних імпортерів причіпної техніки в Україні. А частка марки KÖGEL серед причіпної техніки, завезеної до нашої держави минулого року загалом, складає 19% (серед провідної п’ятірки виробників). Такі результати свідчать про повноцінне повернення бренду KÖGEL на ринок України, та його першість у принципово важливих «номінаціях» — не тільки комерційних, а й технічних.

Цифри і факти

Як можна бачити з діаграм, за таким показником, як загальна кількість причіпної техніки (тентованої, контейнерних шасі та фургонів) провідних європейських марок, завезених у минулому році до України, лідирує марка Schmitz Cargobull (240 одиниць). Провідну «п’ятірку» замикає Welton (47 од.), а KÖGEL знаходиться якраз посередині (134 од.). Його ненабагато випереджає Schwarzmuller (152 од.), але відчутно відстає Krone (88 од.).

Діаграма 1. Розподіл брендів по імпорту (Schmitz Cargobull, Welton, KÖGEL, Schwarzmuller, Krone) на територію України за 2011 рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діаграма набирає зовсім іншого вигляду, якщо порівнювати досягнення провідних офіційних імпортерів, тобто компаній, які доставляють в Україну розмитнені причепи. Як бачимо, перша діаграма «ховається» в другій, тому для більш повного розуміння ситуації ми їх розділили, і подаємо окремо. Показники другої діаграми визначені за кількістю митних декларацій, оформлених безпосередньо імпортером. Ці цифри можна перевірити за митною базою даних по імпорту, яка є доступною. При такому порівнянні на ринку з незначною різницею лідирують «Когель Україна» та ТОВ «Шварцмюллер Україна» (ТМ Schwarzmuller). 

Діаграма 2. Пятірка ведучих імпортерів на українському ринку напівпричепів за 2011 рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бренд Schmitz Cargobull на другій діаграмі відсутній зовсім, оскільки представник цього виробника не розмитнив в Україні жодного напівпричепа. Замість нього це роблять лізингові компанії, або самі перевізники-покупці за схемою EXW. Втім, Schmitz Cargobull, маючи велетенські виробничі потужності, проводить дещо іншу ринкову політику (і в Західній Європі, і країнах СНД), орієнтуючись на поставки великих партій продукту для крупних автопідприємств, надаючи їм при цьому серйозні преференції по сервісу і запасних частинах. Дрібних перевізників ці пільги не стосуються, і крупні автопідприємства за фірмовий сервіс і запасні частини беруть з них свою «дельту». До того ж, за кількістю рухомого складу крупні підприємства займають далеко не весь ринок міжнародних автоперевезень в Україні, так що простір для змагання залишається великим. Тут діють дещо інші закони, і прийоми виробника, стратегічно орієнтованого на крупні автопідприємства, спрацьовує не скрізь, і  не завжди.

Наведені діаграми — це лише незначна частина статистичної інформації, яку почала збирати і узагальнювати компанія «Когель Україна». Системно така робота проводиться нами з минулого року, тому робити обґрунтовані висновки про якісь тенденції на українському ринку причіпної техніки було б завчасно. Поки що ми констатуємо факти станом на сьогоднішній день.

Але метою цієї публікації є не тільки узагальнений огляд ситуації на ринку причепів. Ми хочемо переконати перевізників у необхідності системного обліку і аналізу витрат на придбання техніки та її експлуатацію упродовж усього строку служби.  Адже автопідприємства, які приділяють увагу такій роботі, і стали головними партнерами нашої компанії. Це завдяки їм у минулому, 2011 р., компанія «Когель Україна» відчутно змінила розстановку пріоритетів на ринку причіпної техніки України, і довела переваги її постачання офіційним  імпортером за схемою DDP.