youtube
facebook
google plus
  • UA
  • RU
ПричіпНапівпричіпНапівпричіпРемонт напівпричіпів

Пошук по продукції

Прес-центр

Kögel Trailer GmbH & Co. KG

Industriestr.
D-89349 Burtenbach
Deutschland

Переваги шторного бортового напівпричепа KÖGEL SNСS TIR з XL-сертифікатом та митним свідоцтвом

29.12.2013

Характеристики та переваги шторного бортового напівпричепа KÖGEL SNСS TIR з XL-сертифікатом та митним свідоцтвом (2014), що поставляється на спеціальних умовах міжнародним автомобільним перевізникам – членам АсМАП України.

Технічні характеристики шторного бортового напівпричепа KÖGEL SNСS TIR з XL-сертифікатом та митним свідоцтвом (2014)

  • Технічно можлива загальна вага: 39 000 кг
  • Вага порожняком у даній комплектації: 6 631 кг.
  • Корисне навантаження: 28 255 кг
  • Колісна база: 6 390 мм
  • Внутрішня ширина кузова: 2 480 мм
  • Внутрішня довжина кузова: 13 620 мм
  • Внутрішня висота кузова: 2 720 мм (2 770 мм*)
  • Висота сідла з вантажем: 1 150 мм (1 110 мм*)
  • Розмір шин: 385/65 R 22,5

*можливо як опція за бажанням клієнта

8 причин, чому варто купити шторний напівпричіп KÖGEL SNСS TIR з XL-сертифікатом та митним свідоцтвом

  1. Стандартна сходова рама у вигляді посиленої сталевої конструкції з поперечинами. З’єднувальна зі шкворнем тягово-зчіпного пристрою 2" відповідно до DIN 74080/ISO 337.


  2. Конструкція оброблена по технології «KTL» (Катодне лакування), що дозволяє захистити сталь від впливу солей та хімічних елементів. Кращий захист від корозії при великому виборі кольору. Нанокерамічне і KTL покриття є найсучаснішою та найвисокоякіснішою формою індустріальної обробки поверхонь. При цьому ці нові методи є більш екологічними і енергозберігаючими.
  3. Трьохосний осьовий агрегат SAF – Intradisc plus Integral або BPW ECO- Plus Airlight II на вибір, дискові вентильовані гальма, діаметр 430 мм. Пневматична підвіска з висотою підйому 180 мм
  4. Усі зовнішні дюралюмінієві поверхні пофарбовані за технологією порошкового напилення фарбою, що містить алюмінієву пудру для кращої адгезії.
  5. Міцність кузова відповідає нормам XL-сертифікату
  6. Підлога інтегрована в конструкцію рами, що дозволяє збільшити внутрішню вантажну висоту. Складається з багатошарової вологостійкої клеєної фанери, товщиною 30 мм. Допустиме навантаження на вісь автонавантажувача – 7200 кг.
  7. Тент з можливістю митного замку (митне свідоцтво). Армований стяжними ременями тент зсувається з двох сторін, ремені знизу з петлями для натягування та надання додаткової жорсткості кузову. Щільність тенту - 900 грам/ м².
  8. Відвантаження напівпичепів зі складу в м. Києві, умови поставки DDP (з ПДВ), згідно правил Incoterms 2010.