youtube
facebook
google plus
  • UA
  • RU
ПричіпНапівпричіпНапівпричіпРемонт напівпричіпів

Пошук по продукції

Прес-центр

Kögel Trailer GmbH & Co. KG

Industriestr.
D-89349 Burtenbach
Deutschland

Рефрижератори і ізотермічні фургони Kögel

30.10.2017

Kögel Trailer GmbH & Co.KG - визнаний лідер європейського і ринку країн СНД шторних напівпричепів і ні для кого не секрет, що в гаммі рефрижераторів і ізотермічних фургонів марка Kögel відстає від своїх співвітчизників. Відстає по обсягах виробництва і продажів, але зовсім не за якістю, характеристикам і ресурсу напівпричепів. Тема рефрижераторів не нова для Kögel. У 1961 р. компанія запропонувала ринку перший напівпричіпний рефрижератор, побудований з використанням пластика, а в 1969 р. - перший рефрижератор з внутрішньою шириною в дві європалети. Так що, досвід в цій області у компанії є і чималий. Так склалося, що в деякий момент своєї історії компанія Kögel була вимушена робити вибір і розставляти пріоритети, бо, як мовляв класик: «Не можна обійняти неосяжне". Деякий дефіцит ресурсів, а ресурси завжди в дефіциті, зажадав вибирати між шторною гаммою і рефрижераторами. Зваживши усі за і проти, віддали перевагу шторному напрямку і вклалися у відповідні технології: в лінію КТЛ-обробки у Буртенбасі (Баварія), до речі, найбільшу в Європі, а також в зварювальне виробництво в Чосене (Чехія). Ось тому Kögel - лідер ринку шторних напівпричепів і не лідер ринку рефрижераторів, бо, як мовляв інший класик: "Технології визначають буття". Але, це виправно. Вже зараз в Kögel працюють над проектом потужного виробництва рефрижераторів, яке дозволить надолужити прогаяне колись лідерство.

Для будівництва рефрижераторів і ізотермічних фургонів потрібні дві базові технології: виробництва рам і виробництва сендвіч-панелей. Ці технології взаємозалежні з провідною роллю рами, оскільки її довжина визначає товщину і саму конструкцію підлоги фургона. Технологія виробництва рам універсальна, вона з рівним успіхом застосовна для шторного напівпричепа, самоскида і рефрижератора. На головному підприємстві у Буртенбасі виготовляють повну гамму шасі для фургонів і рефрижераторів. Тут рами, що поступають з Чосена проходять обробку на лінії катафореза і тут же збирають шасі.

У виробництві сендвіч-панелей існують дві конкуруючі технології: з оцинкованим сталевим листом в якості стінок і листів з пластика. Простір між стінками заповнюється вспіненим термоізоляційним матеріалом. В обох рішеннях є переваги і недоліки, починаючи від стійкості до зовнішніх дій і закінчуючи ціною, і вибір того або іншого рішення визначає технології виробництва і ремонту на десятиліття вперед.

Після того, як в 2009 р. компанія Kögel набула твердого і рішучого керівництва в особі пана Ульриха Хумбауера, виникло питання, що робити з рефрижераторами: розвивати цей напрям або зовсім закинути і, якщо розвивати, то в якому напрямі рухатися. Вирішили розвивати і працювати з металевими сендвіч-панелями, як цікавішими з економічної точки зору. У собівартості масового продукту, а рефрижератор, поза сумнівом, продукт масовий, кожна копійка на вагу золота. Отже, було прийнято рішення на користь економічних металевих сендвіч-панелей і у кінці 2011 р. до складу компанії увійшов центр компетенції в сендвіч-панелях PurFerro в Дуингене на півночі Німеччини. Тепер невелика компанія Kögel PurFerro GmbH&Co KG з персоналом 50 чоловік забезпечує основне виробництво Kögel сендвіч-панелями за власною технологією.

Суть технології в тому, що на оцинкований сталевий лист завтовшки 0,6 мм обробляється за технологією койл-коатинг. З внутрішньої сторони, яка прилягатиме до вспіненого матеріалу, валковая машина наносить шар спеціальної полімерної фарби. Із зовнішнього боку лист покривається грунтом і емаллю і це буде лист для зовнішньої сторони сендвіч-панелі, і твердою, гладкою ПВХ-плівкою для внутрішньої сторони сендвіч-панели, щоб вона легко милася. Поверхні з обох боків лакують і нагрівають до 240° для спікання лакофарбних матеріалів. Після цього лист згортають в рулон і відправляють на виробництво сендвіч панелей. Оригінальність технології полягає у складі покриттів, швидкості руху листа після технологічної лінії і температурного режиму. Основний недолік технології койл-коатинг у високих капітальних витратах на устаткування. Виробництво в Дуингені здатне випускати до 150 м листа в хвилину.

При виготовленні сендвіч-панелі простір між листами заповнюється вспіненим поліуретаном. Kögel випускає сендвіч-панелі товщиною 30, 45, 65, 85 мм для стін, даху і дверей. Таким чином, компанія Kögel виготовляє головні комплектуючі для рефрижераторів і ізотермічних фургонів - раму і сендвіч-панелі. На цій основі будують рефрижератори преміум-класа Kögel Cool - PurFerro quality і ізотермічного фургона Kögel Box - PurFerro quality. Марка PurFerro означає "чистий, бездоганний, бездомішковий" і "залізо".
Ізотермічні фургони Kögel Box будують на базі повнорозмірної рами, практично, такий же, як у шторних напівпричепів. Тобто від шторного напівпричепа фургон відрізняється тільки надбудовою і пропонує такий же ресурс, надійність і невимогливість до дорожніх умов. Ізотермічний фургон для перевезення сухих вантажів оптимально підходить для транспортування сприйнятливих до змін температури вантажів, таких як електронні вироби, фарби і продукти харчування, які треба надійно доставити в пункт призначення в сухому вигляді.

Пол фургона виконаний із стандартної бакелизированої фанери з вмонтованими направляючими під колеса навантажувача. Пол витримує навантаження на вісь навантажувача до 7,2 т. Стіни і дах зібрані з 30-міліметрових сендвіч-панелей. Стики сендвіч-панелей між собою, з підлогою і стелею герметичні. Усередині фургон може бути оснащений усіма необхідними елементами для кріплення вантажу, а також для двох'ярусного завантаження. Міцність кузова Kögel Box відповідає вимогам XL- сертифика, тобто можна не закріплювати вантаж за умови повного заповнення фургона. При необхідності фургон оснащують опалювачем з системою рециркуляції повітря. Ззаду встановлюють орні двері або за замовленням шторні ворота.

Рефрижератор Kögel Cool – зовсім інша конструкція. Його рама коротша за кузов і в передній частині дещо заходить за опори. Коротка рама - типове рішення для напівпричіпних рефрижераторів, але у Kögel цей елемент найдовший серед конкурентів просто тому, що Kögel може виготовляти цілісні зварні рами такої довжини з КТЛ-обробкою і фінішною термічною обробкою, а значить найміцніші, найлегші і з мінімальною собівартістю. У Kögel є для цього технологічні можливості. Відповідно, передня частина підлоги фургона - несна з інтегрованою плитою із зчіпним шкворенем. Завдяки тому, що рама напівпричепа досить довга не потрібно було робити товсту підлогу, як у конкурентів. Обмежилися 90 мм. Цього вистачає для надання конструкції жорсткості і для необхідної термоізоляції. Мінімальна товщина підлоги означає максимальну внутрішню висоту кузова, його максимальний об'єм, кращу циркуляцію повітря і температурний режим.

Підлога - це багатошарова конструкція, внутрішній простір якої заповнений екструдованим пінополістиролом. Цей чудовий теплоізоляційний матеріал, створений ще в 1941 р., володіє високою міцністю на стискування, низькою теплопровідністю, мінімальним водопоглинанням, малою питомою вагою, не схильний до дії плісняви і грибка. Верхня частина підлоги є алюмінієвим покриттям з герметично привареними цокольними смугами заввишки 300 мм. Підлога допускає навантаження на вісь навантажувача до 5,46 т. Стіни кузова зібрані з сендвіч-панелей товщиною 45 мм в стандартному виконанні для перевезення охолоджених продуктів і 65 мм для перевезення продуктів глибокого заморожування. Дах зібраний з сендвіч-панелей товщиною 85 мм, двері завтовшки 65 мм, фурнітура з нержавіючої сталі.

Рефрижератори оснащують холодильною установкою Carrier або Thermo King. Холодне повітря розподіляється по усій довжині кузова за допомогою розтягнутої під стелею запони. Ходова частина і гальмівна система у ізотермічних фургонів і рефрижераторів така ж, як у шторних напівпричепів, побудована на тих же комплектуючих і забезпечує аналогічні ходові якості. Таким чином, компанія Kögel має в розпорядженні усе необхідне для експансії на ринок рефрижераторів: чудову технологію і виробництво рам, виробництво сендвіч-панелей преміум-класу, випробувані в умовах реальної експлуатації моделі рефрижераторів і ізотермічних фургонів. Залишилося розширити збірне виробництво.