youtube
facebook
google plus
  • UA
  • RU
ПричіпНапівпричіпНапівпричіпРемонт напівпричіпів

Пошук по продукції

Прес-центр

Kögel Trailer GmbH & Co. KG

Industriestr.
D-89349 Burtenbach
Deutschland

Cистема змінних кузовів Kögel Swap

30.10.2017

Змінні кузови як цілісна, стандартизована система були розроблені в 80-і роки минулого століття під загальною назвою swap body, а також BDF Pneumatik. Привабливість системи в тому, що кузов відокремлений від автомобільного шасі, його завантажують і розвантажують  тоді, як шасі розвозить інші кузови. Система має ряд особливостей і переваг порівняно з контейнеровозами і "мультиліфтами", набагато ефективніше в певних логістичних схемах і прекрасно вбудовується в мультимодальні перевезення.

Компанія Кögel швидко влилася в новий рух змінних кузовів і в 90-і роки вивела на європейський ринок перший термінальний тягач Wiesel, призначений для переміщення кузовів по території складу або підприємства. Сьогодні Kögel Trailer GmbH & Co. KG серійно випускає змінні кузови Kögel Swap і двовісні причепи Kögel Combi з рознесеними осями і з центральним розташуванням осей.

Змінний кузов Kögel Swap є легкою шторною або шторно-бортовою конструкцією, побудованою по лекалах магістральних шторних напівпричепів. Бортові кузови виконують із стяжним (застаріле виконання) або зсувним тентом. Залежно від виконання власна маса кузова складає від 2,25 до 2,4 т. Габаритні розміри знімних кузовів відрізняються від розмірів морського контейнера, але кутовий фітинг і їх розташування відповідають стандартному контейнеру, що дозволяє перевозити зйомний кузов як контейнер автомобільним, залізничним і водним транспортом, а також складати їх в два яруси. Габаритні розміри кузова Kögel складають 7180х2540х2500, а внутрішній об'єм - 46 м3. Розміри кузова ідеально підібрані під європалети.

Основа кузова - легка і міцна рама сходового типу. Міцна рама у поєднанні із підлогою з бакелизированої фанери, інтегрованими сталевими смугами під колеса навантажувача, дозволяють заїжджати всередину кузова навантажувачам з навантаженням на вісь до 5,46 т. Рама оснащена чотирма стійками з укосинами, за замовленням стійки можуть бути телескопічними. Так само, як на шторному напівпричепі, передня стінка кузова виконана з алюмінієвого листа, який може бути додатково посилений сталевим листом, щоб витримати ударне навантаження від вантажу при різкому гальмуванні. У задній частині кузова також вбудовані портал заввишки 2455 мм і орні контейнерні ворота.

Бічні штори, верх, ворота і стійки легко зсуваються для зручності завантаження. Бічні штори зсуваються як вперед, так і назад. Натягаються штори за допомогою тріскачки в задній частині. Кузов оснащений необхідними кріпильними елементами для фіксації вантажу. Стопорні кільця на зовнішній рамі фіксують двовісних причепів Kögel Combi. Перша виконана в традиційній манері - з рознесеними вперед і назад осями, передня вісь, керована через дишло. Друга модель - з центральним розташуванням фіксованих осей. Обидва причепи використовують як для перевезення знімних кузовів, так і 20-футових контейнерів. Причіп Kögel Combi з рознесеними осями є класичним варіантом автомобільного причепа з передньою віссю на поворотному крузі, тобто з функцією рульового управління через вильчате дишло. Міцна і легка конструкція причепа (власна маса близько 2,7 т) дозволяє сприймати значне корисне навантаження. Рама сходового типу оснащена фітингом для установки кузова або вантаж масою до 2 т. Шторні кузови Kögel нового покоління сертифіковані по EN 12642xl, тобто при повному заповненні внутрішнього простору вантаж не потребує фіксації, його утримує сама конструкція кузова.

Змінні кузови перевозять на контейнерних шасі, на напівпричепах і причепах-контейнеровозах, оскільки розташування і розміри фітингу знімного кузова співпадають з 20-футовим контейнером. Головна умова, щоб шасі, напівпричіп або причіп були оснащені пневматичною підвіскою, що дозволяє міняти висоту транспортного засобу, або транспортний засіб має бути оснащений спеціальною пневматичною системою для роботи зі змінними кузовами.

Kögel випускає гамму напівпричіпних контейнеровозів, які чудово підходять для перевезення змінних кузовів. До контейнеровозів варто додати дві моделі контейнера. Плюс до фітингу - передній упорний брус, додатково фіксувальний кузов, і направляючі ролики, що полегшують заїзд під кузов. Причепи пропонують в двох виконаннях: Standard з шинами розміром 22,5 дюймів і Jumbo з шинами розміром 19,5 дюймів для перевезення високих кузовів і контейнерів high - cube. Причіп оснащують осями, підвіскою і гальмівною системою від провідних постачальників. Пневматична підвіска виконує не лише функцію підресорювання при русі, але і для зняття-установки кузова. Висота зняття кузова у виконанні Standard - від 1220 до 1320 мм, у виконанні Jumbo - від 1000 до 1320 мм. Можливо опускання-підйом причепа без підключення до тягача при наповнених власних ресиверах, розміщених по центру причепа. Управління пневматичною системою зручно виведено на лівий борт причепа.

Причіп з центральним розташуванням осей був виведений на ринок в 2010 р. Дві його фіксовані осі розміщені по центру рами, а з тягачем причіп зчіплюється тяговим брусом. Таким чином, конструкція причепа простіша, оскільки у нього немає такого вузла, як поворотний круг, але за рахунок потужнішої рами маса причепа трохи більше - 2950 кг. Тяговий брус регулюється по висоті (350-450 мм) і вильоту (2150-2350 мм). Перед тим, як відчепити від тягача, причіп виставляють на опори: одну спереду і дві ззаду.

Причіп також оснащують осями, підвіскою і гальмівною системою іменитих брендів. На відміну від причепа з рознесеними осями тут підйом-опускання на обох осях управляється одним важелем, тобто і пневматична система трохи простіша. Три власні ресивери, розміщені між осями, забезпечать опускання/підйом причепа, відчепленого від тягача. У оснащення також входять передній наполегливий брус і ролики для полегшення заїзду під кузов. У стандартній комплектації колеса розміром 22,5 дюймів, за замовленням для зниження навантажувальної висоти - колеса 19,5 дюймів.

Зайве згадувати, що усі сталеві компоненти, починаючи з рам, проходять КТЛ-обробку і фінішну термообробку, а алюмінієві - порошкове термофарбування для захисту від хімічної корозії.

Марка Kögel гарантує довгу і надійну експлуатацію і мінімальний об'єм обслуговування.