SN 24 P 120V/1.130 | Kogel Cargo Strong
Технічні характеристики
Комплектацiя
Допустиме навантаження на сідло | 15.000 кг |
Допустиме навантаження на осьовій агрегат | 27.000 кг |
Допустима загальна вага | 42.000 кг |
Вага порожняком в базовій комплектації | 6.350 кг |
Вага порожняком в даній комплектації | 6.318 кг |
Корисне навантаження | 28.682 кг |
Колісна база (A) | 6.390 мм |
Зовнішня довжина кузова (D) | 13.950 мм |
Зовнішня ширина кузова (E) | 2.550 кг |
Довжина кузова (всередині) (F) | 13.620 мм |
Ширина кузова (всередині) (G) | 2.480 мм |
Загальна висота (Х) | 4.000 мм |
Внутрішня висота кузова (К) | 2.700 мм |
Допустима висота сідельного пристрою (S) | 1.130 мм |
Розмір шин | 385/65 R 22,5 |
Рама: |
Стандартна сталева конструкція, що складається з декількох поперечних балок, закріплених в отворах лонжеронів. Максимально допустима навантаження, розподілена рівномірно на довжину 4 м, становить 12 тонн. Опорна плита зі шворнем 2 дюйми відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337. |
Осьовий агрегат: |
Тривісний осьової агрегат SAF-Intradisc plus Integral, дискові гальма, діаметр бл. 430 мм, ЕТ 120. Пневмопідвіска з висотою підйому 180 мм. |
Шини: |
6 коліс 385/65 |
Сталеві диски, 120 мм (ЕТ 120) для осей з дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами і гайками, діаметр отвору 26 мм. |
Кузов і шасі: |
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, допустиме навантаження 24 т., управління з одного боку, праворуч по ходу руху. |
2 пари пластмасових крил з бризковиками ззаду. |
2 башмака з держателями. |
Бічний захист згідно EG-RL 89/297 EWG |
2 держателя у вигляді корзини для кожного запасного колеса, включаючи комплекти кріплення для кожного з коліс, розташовуються ліворуч і праворуч за осьовим агрегатом. |
Пластмасовий ящик для інструментів типу, розміром 600 х 470 / 200 х 660 / 450, монтаж у напрямку руху ззаду, зліва. |
Сталева захист від в'їзду ззаду згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG |
Гальмівна система / Пневматична підвіска: |
Гальмівна система EBS 2S/2M з системою стабілізації (з функцією ABS / ALB), роз'єм для підключення до системи EBS згідно ISO 7638 (без соед. Кабелів), гальмо стоянки з пружинним приводом, розташовані зовні роз'єм для діагностики EBS та пневматичні з'єднувальні пристрої. |
Пневматична підвіска включає 1 клапан для підйому / опускання, який встановлений за мостом ліворуч у напрямку руху. |
Ресивер і трубопровід пневмопривода гальмівної системи виготовлені із сталі (EN 286-2). |
2 сполучні колонки, захищені від переплутування спереду ISO1728 |
Підлога:
|
Підлога складається з дерев'яних елементів, товщиною 30 мм. Допустиме навантаження на вісь навантажувача 7200 кг. (Згідно ЕN 286-2). |
У задній частині шви в підлозі герметизовані. |
Надбудова: |
4 ряди поздовжніх вставних дерев'яних планок. кожна заввишки близько 100мм |
Передня стінка: |
Передня стінка висотою 2000 мм, з кутовими дюралюмінієвий стійками, з'єднаними заклепками з порожнистими дюралюмінієвий профілями, прикріпленими до рами болтами / заклепками. 1 пара кілець для фіксації вантажу згідно з нормами EN12640. |
Задня стінка: |
Відкидний задній борт висотою 600 мм, виготовлений з пустотілих дюралюмінієвих профілів, з трьома стяжними болтами і Т-образними засувних запорами, з внутрішньої сторони є одна відкидна сходинка. |
Алюмінієві стійки, прикріплені до краю рами болтами, з поворотними пазами під поворотні вставні планки. |
Бічні стінки: |
3 пари складних стійок «Коегель», які включають стійку трубчастого перерізу під поздовжні вставні планки. |
Сталева зовнішня рама з 13 парами кілець для фіксації вантажу (згідно EN 12640), кільця зварні, доп. навантаження 2000 кг на кільце, 3 пари утримувачів для складних стійок «Коегель» |
Борти: |
4 пари відкидних бічних бортів висотою 600 мм, з алюмінієвих профілів зі стяжними болтами. |
Штанга для обслуговування даху, закріплена збоку на шасі. |
Дах: |
Зсувний дах "Edscha Lite", зрушується вперед |
Штанга для обслуживания крыши, закреплена сбоку на шасси. |
Бампер: |
1 пара сталевих бамперів 160x85x85 мм встановлена на задній поперечки рами із зовнішнього боку. |
Тент: |
ПХВ - тент для зсувний даху, виготовлений з високоміцного матеріалу, щільність 680 гр / м ², з митним замком, зі світлопроникних дахом. |
Вертикальний запірний ремінь для тенту |
Електрообладнання: |
Кронштейн для кріплення ліхтарів з пластмаси. |
Підсвітка номерного знака, бічні світлодіоди, габаритні ліхтарі і переднім відбивачем. |
2 габаритні ліхтарі, кріплення над блоком задніх ліхтарів. |
2 задніх багатосекційних стоп-сигналу. |
Адаптер для 2х7 полюсних розеток (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731, 24 VN / 24 VS) та 1 х 15 полюсної ISO 12098. |
Таблички: |
TIR табличка на захисті від в'їзду ззаду |
Додаткова табличка TIR на передній стінці |
Помаранчеві світловідбиваючі самоклеючі таблички ззаду, ліворуч і праворуч для задньої захисту згідно з директивою ECE R70 |
Наклейка KÖGEL згідно стандартам заводу. |
Шільд типу напівпричепа SN 24 згідно EG-RL 76/114 EWG для країни допуску України |
Додаткові опції: |
Торцевий гайковий ключ з поворотним штифтом |
Забарвлення: |
Рама, шасі і частини кузова з металу оброблені спеціальним KTL способом для захисту від корозії. |
Тримач для ліхтарів: сріблястий. |
Захист від в'їзду ззаду в колір шасі. |
Опори сідельного пристрою: RAL 9005 чорне напилення. |
Бічний захист: RAL 9005 чорне напилення. |
Бічний захист: RAL 9005 чорне напилення. Осі: чорні. |
Диски: сріблясті. |
Маточини: чорні. |
Колір тенту: сріблястий зразок RAL 9006. |
Рама буде пофарбована в стандартний чорний колір «Коегель» на додаток до покриття KTL. Видимі поверхні рами додатково покриті захисною фарбою від ультрафіолетового випромінювання. |
Всі металеві частини кузова будуть покриті напиленням або пофарбовані у сріблястий колір RAL 9006. |
Ретро-рефлектує часткова маркування контуру відповідно до директиви ЄЕС R 48, збоку і ззаду жовта. |
Документи: |
Митний сертифікат |
ЄВРО 5 сертифікат. |
Сертифікат походження. |
Інструкція по експлуатації російською мовою. |
Транзитний номер |