SN 24 P 90/1.110 | Kogel Cargo
Технічні характеристики
Комплектацiя

| Припустиме навантаження на сідло | 12.000 кг |
| Припустиме навантаження на осьовий агрегат | 27.000 кг |
| Припустима загальна вага | 39.000 кг |
| Вага порожняком у базовій комплектації | біля 6.250 кг |
| Вага порожняком у даній комплектації | біля 6.279 кг |
| Корисна вага | біля 28.411 кг |
| Колісна база (A) | біля 6.390 мм |
| Зовнішня довжина кузова (D) | біля 13.950 кг |
| Довжина кузова (усередині) (F) | біля 13.620 мм |
| Зовнішня ширина кузова (E) | біля 2.550 кг |
| Ширина кузова (усередині) (G) | біля 2.480 мм |
| Внутрішня висота кузова (ДО) | біля 2.700 мм |
| Висота сідла з вантажем (S) | біля 1.150 мм |
| Розмір шин | 385/65 R 22,5 |
Рама: |
| Посилена сталева конструкція, що складається з декількох поперечних балок, закріплених в отворах лонжеронів. Максимально припустима навантаження, розподілене рівномірно на довжину 4 м, становить 12 тонн. Опорна плита зі шворнем 2 дюйма відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337 |
Осьовий агрегат: |
| Тривісний осьовий агрегат SAF - intradisc plus II, дискові гальма, діаметр біля 430 мм, ЕТ 120. Пневмопідвіска з висотою підйому 180 мм. |
Шини: |
| 6 коліс 385/65 R 22.5; 160 J |
| Сталеві диски, 120 мм (ЕТ 120) для осей з дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами й гайками, діаметр отвору 26 мм |
Кузов и шасі: |
| Відкидні опорні стійки з механічним приводом, припустиме навантаження 24 т., керування з одного боку, праворуч по ходу руху |
| 2 пари пластмасових крил із бризковиками позаду |
| 2 башмака с тримачами |
| Бічний захист згідно з нормами EG-RL 89/297 EWG |
| 2 кронштейна для кріплення двох запасок, виконання у вигляді "кошиків", вкл. комплект для кріплення одного запасного колеса, за осьовим агрегатом |
| Пластмасовий ящик для інструментів, розміром 600 х 470 /200 х 660 /450 мм, монтаж за напрямком руху позаду, ліворуч |
| Сталевий захист від в'їзду позаду згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG |
| Гальмова система/Пневматична підвіска: |
| EBS 2S/2M із системою стійкості до перекидання RSS ( з функцією ABS/ALB), роз’єм для підключення до системи EBS згідно ISO 7638 (без з’єднув. кабелів), стояночне гальмо із пружинним приводом, розташовані зовні роз’єм для діагностики EBS і пневматичні сполучні обладнання |
| Пневматична підвіска включає 1 клапан для підйому /опускання, який установлений за мостом ліворуч по напрямкові руху. |
| 2-і з’єднувальні головки, захищені від опутування, попереду ISO 1728 |
| Ресивер і трубопровід пневмоприводу гальмової системи виготовлені зі сталі (EN 286-2) |
Підлога: |
| Підлога складається з багатослойної клеєної фанери, товщиною 30 мм. Припустиме навантаження на вісь навантажувача 7200 кг. (згідно ЕН нормам 283). |
| У задній частині шви в підлозі герметизовані |
Надбудова: |
| 4 ряду поздовжніх вставних дерев'яних планок, кожна висотою ок. 100 мм |
Передня стінка: |
| Передня стінка висотою 2000 мм, з кутовими алюмінієвими стійками, з'єднані заклепками з пустотілими алюмінієвими профілями, прикріплені до рами болтами/заклепками. 1 пари кілець для фіксації вантажу згідно з нормами EN12640. |
Задня стінка: |
| Відкидна задня стінка висотою 600 мм, виготовлена з пустотілих алюмінієвих профілів, із трьома стяжними болтами й Т-образними засувними запорами, із внутрішньої сторони є одна відкидна сходинка |
| Алюмінієві стійки, прикріплені до краю рами болтами, з поворотними пазами підповоротні вставні планки. |
Бокові стінки: |
| 3 пари складних стійок " KOGEL", що включають стійку трубчастого перетину під поздовжні вставні планки |
| Сталева зовнішня рама з 13 парами кілець для фіксації вантажу (згідно EN 12640), кільця зварені, припустиме навантаження 2000 кг на кільце, 3 пари власників для складних стійок "Когель" |
Борта: |
| 4 пари відкидних бічних бортів висотою 600 мм, з алюмінієвих профілів зі стяжними болтами |
| 1 ряд кілець для пропущення сталевого митного троса |
Дах: |
| Зсувний дах "Еdscha Lite", складується вперед |
| 1 пари бамперів 160x85x65 мм установлена на задній поперечці рами із зовнішньої сторони. |
Тент: |
| ПХВ – тент для зсувного даху, виготовлений з високоміцного матеріалу, щільність 680гр/м?, з митним замком, зі світлопроникним дахом, розділений на передніх та |
| Тент закривається з допомогою вертикального вставного ременю |
Електроустаткування: |
| Кронштейн для кріплення ліхтарів з високоміцного пластику |
| Ліхтар підсвічування номерного знака, світлодіодні бічні габаритні ліхтарі, габаритні ліхтарі зі світловідбивачами попереду. |
| 2 габаритних ліхтаря, кріплення над блоком задніх ліхтарів |
| 2 багатокамерних ліхтаря зі світлодіодами |
| Адаптер для 2х7 полюсних розеток (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731; 24 VN/ 24 V-S) і 1 х 15 полюсної ISO 12098 |
| Відповідає вимогам до транспортного засобу FL, AT. |
| Таблички: |
| TIR табличка на захисті від в'їзду позаду |
| Додаткова табличка TIR на передній стінці |
| Жовтогарячі світловідбиваючі клейкі таблички позаду, ліворуч і праворуч для заднього захисту згідно з директивою ECE R70. |
| Наклейка K?GEL згідно зі стандартами заводу |
| Шильд типу напівпричепа SN 24 згідно EG-RL 76/114 EWG |
Додаткові опції: |
| Балонний ключ |
Забарвлення: |
| Рама, шасі й частини кузова з металу оброблені спеціальним KTL способом для захисту від корозії. |
| Захист від в'їзду позаду в колір рами |
| Опорні стійки: RAL 9005 чорне напилювання |
| Осі: чорні |
| Диски: сріблисті |
| Маточини: чорні |
| Колір тенту: сріблистий на зразок RAL 9006 |
| Рама буде пофарбована в стандартний чорний колір " K?GEL " із глянсовим покриттям на додаток до покриття KTL. |
| Усі металеві частини кузова будуть покриті напилюванням або пофарбовані в сріблистий колір RAL 9006. |
Документи: |
| Транзитні номери |
| Надання митного сертифіката |
| ЕВРО 3,4… сертифікат |
| Інструкція по експлуатації |
| Сертифікат походження |








![49584_4[1].jpg 49584_4[1].jpg](http://files.koegel.ua/objects/0/702/702list1332327894.jpg)



