Рама:
|
Посилена сталева конструкція, що складається з декількох поперечних балок, закріплених в отворах лонжеронів. Максимально припустима навантаження, розподілене рівномірно на довжину 4 м, становить 12 тонн. Опорна плита зі шворнем 2 дюйма відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337 |
Осьовий агрегат:
|
Тривісний осьовий агрегат SAF - intradisc plus II, дискові гальма, діаметр біля 430 мм, ЕТ 120. Пневмопідвіска з висотою підйому 180 мм. |
Шини:
|
6 коліс 385/65 R 22.5; 160 J |
Сталеві диски, 120 мм (ЕТ 120) для осей з дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами й гайками, діаметр отвору 26 мм |
Кузов и шасі:
|
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, припустиме навантаження 24 т., керування з одного боку, праворуч по ходу руху |
2 пари пластмасових крил із бризковиками позаду |
2 башмака с тримачами |
Бічний захист згідно з нормами EG-RL 89/297 EWG |
2 кронштейна для кріплення двох запасок, виконання у вигляді "кошиків", вкл. комплект для кріплення одного запасного колеса, за осьовим агрегатом |
Пластмасовий ящик для інструментів, розміром 600 х 470 /200 х 660 /450 мм, монтаж за напрямком руху позаду, ліворуч |
Сталевий захист від в'їзду позаду згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG |
Гальмова система/Пневматична підвіска: |
EBS 2S/2M із системою стійкості до перекидання RSS ( з функцією ABS/ALB), роз’єм для підключення до системи EBS згідно ISO 7638 (без з’єднув. кабелів), стояночне гальмо із пружинним приводом, розташовані зовні роз’єм для діагностики EBS і пневматичні сполучні обладнання |
Пневматична підвіска включає 1 клапан для підйому /опускання, який установлений за мостом ліворуч по напрямкові руху. |
2-і з’єднувальні головки, захищені від опутування, попереду ISO 1728 |
Ресивер і трубопровід пневмоприводу гальмової системи виготовлені зі сталі (EN 286-2) |
Підлога:
|
Підлога складається з багатослойної клеєної фанери, товщиною 30 мм. Припустиме навантаження на вісь навантажувача 7200 кг. (згідно ЕН нормам 283). |
У задній частині шви в підлозі герметизовані |
Надбудова:
|
4 ряду поздовжніх вставних дерев'яних планок, кожна висотою ок. 100 мм |
Передня стінка:
|
Передня стінка висотою 2000 мм, з кутовими алюмінієвими стійками, з'єднані заклепками з пустотілими алюмінієвими профілями, прикріплені до рами болтами/заклепками. 1 пари кілець для фіксації вантажу згідно з нормами EN12640. |
Задня стінка:
|
Відкидна задня стінка висотою 600 мм, виготовлена з пустотілих алюмінієвих профілів, із трьома стяжними болтами й Т-образними засувними запорами, із внутрішньої сторони є одна відкидна сходинка |
Алюмінієві стійки, прикріплені до краю рами болтами, з поворотними пазами підповоротні вставні планки. |
Бокові стінки:
|
3 пари складних стійок " KOGEL", що включають стійку трубчастого перетину під поздовжні вставні планки |
Сталева зовнішня рама з 13 парами кілець для фіксації вантажу (згідно EN 12640), кільця зварені, припустиме навантаження 2000 кг на кільце, 3 пари власників для складних стійок "Когель" |
Борта:
|
4 пари відкидних бічних бортів висотою 600 мм, з алюмінієвих профілів зі стяжними болтами |
1 ряд кілець для пропущення сталевого митного троса |
Дах:
|
Зсувний дах "Еdscha Lite", складується вперед |
1 пари бамперів 160x85x65 мм установлена на задній поперечці рами із зовнішньої сторони. |
Тент:
|
ПХВ – тент для зсувного даху, виготовлений з високоміцного матеріалу, щільність 680гр/м?, з митним замком, зі світлопроникним дахом, розділений на передніх та |
Тент закривається з допомогою вертикального вставного ременю |
Електроустаткування:
|
Кронштейн для кріплення ліхтарів з високоміцного пластику |
Ліхтар підсвічування номерного знака, світлодіодні бічні габаритні ліхтарі, габаритні ліхтарі зі світловідбивачами попереду. |
2 габаритних ліхтаря, кріплення над блоком задніх ліхтарів |
2 багатокамерних ліхтаря зі світлодіодами |
Адаптер для 2х7 полюсних розеток (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731; 24 VN/ 24 V-S) і 1 х 15 полюсної ISO 12098 |
Відповідає вимогам до транспортного засобу FL, AT. |
Таблички: |
TIR табличка на захисті від в'їзду позаду |
Додаткова табличка TIR на передній стінці |
Жовтогарячі світловідбиваючі клейкі таблички позаду, ліворуч і праворуч для заднього захисту згідно з директивою ECE R70. |
Наклейка K?GEL згідно зі стандартами заводу |
Шильд типу напівпричепа SN 24 згідно EG-RL 76/114 EWG |
Додаткові опції:
|
Балонний ключ |
Забарвлення:
|
Рама, шасі й частини кузова з металу оброблені спеціальним KTL способом для захисту від корозії. |
Захист від в'їзду позаду в колір рами |
Опорні стійки: RAL 9005 чорне напилювання |
Осі: чорні |
Диски: сріблисті |
Маточини: чорні |
Колір тенту: сріблистий на зразок RAL 9006 |
Рама буде пофарбована в стандартний чорний колір " K?GEL " із глянсовим покриттям на додаток до покриття KTL. |
Усі металеві частини кузова будуть покриті напилюванням або пофарбовані в сріблистий колір RAL 9006. |
Документи:
|
Транзитні номери |
Надання митного сертифіката |
ЕВРО 3,4… сертифікат |
Інструкція по експлуатації |
Сертифікат походження |