SNCО 24 P 90/1.110 | Kogel Cargo
Технічні характеристики
Комплектацiя
Припустиме навантаження на сідло | 12.000 кг |
Припустиме навантаження на осьовий агрегат | 24.000 кг |
Припустима загальна вага | 35.000 кг |
Технична допустима загальна вага | 39.000 кг |
Вага порожняком у базовій комплектації | 6.000 кг |
Вага порожняком у даній комплектації | 6.239 кг |
Корисне навантаження | 28.761 кг |
Колісна база (A) | 1.310 мм |
Колія коліс (З) | 2.040 мм |
Зовнішня довжина (D) | 13.950 мм |
Зовнішня ширина кузова (E) | 2.550 кг |
Довжина усередині (F) | 13.620 мм |
Бічна висота у світлі (К) | 2.630 мм |
Висота у світлу під дахом (К) | 2.720 мм |
Висота сідла з вантажем (S) | 1.100 мм |
Рама: |
Посилена сталева конструкція, що складається з декількох поперечних балок, закріплених в отворах лонжеронів. Опорна плита зі шворнем 2 дюйма відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337 |
Осьовий агрегат: |
Тривісний осьовий агрегат SAF -Intradisc, дискові гальма, діаметр біля 430 мм, ЕТ 120. Пневмопідвіска з висотою підйому 180 мм. |
Шини: |
6 коліс 385/65R22.5; CONTINENTAL 160K SL HTR |
Сталеві диски, 120 мм (ЕТ 120) для осей з дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами й гайками, діаметр отвору 26 мм |
Запасне колесо в комплекті: |
Шини, 1 шт. 385/65 R |
Сталевий диск, 120 мм (ЕТ 120) для осей з дисковими гальмами, для 1 шини R 22,5, кріплення стандартними болтами і гайками, діаметр отвору 26 мм. |
Кузов і шасі: |
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, припустиме навантаження 24 т., керування з одного боку, праворуч по ходу руху |
2 пари пластмасових крил із бризковиками позаду |
2 черевика із тримачами |
Бічний захист згідно EG-RL 89/297 EWG |
Кронштейн для кріплення двох запасок, виконання у вигляді «кошика», монтаж позад осьового агрегату |
Пластмасовий ящик для інструментів типу, розміром 600 х 470 /200 х 660 /450, монтаж по напрямкові руху позаду, ліворуч |
Відкидні сходи позаду праворуч. |
Сталевий захист від в'їзду позаду згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG |
Гальмова система/Пневматична підвіска: |
EBS 2S/2M із системою стійкості до перекидання RSS ( з функцією ABS/ALB), рознімання для підключення до системи EBS згідно ISO 7638, стоянкове гальмо із пружинним приводом, розташовані зовні рознімання для діагностики EBS і пневматичні сполучні пристрої |
Пневматична підвіска включає 1 клапан для підйому /опускання, який установлений за мостом ліворуч за напрямком руху. |
2 невзаємозамінні сполучні муфти попереду відповідають нормам ISO 1728 |
Ресивер і трубопровід пневмопривода гальмової системи виготовлені зі сталі (EN 286-2) |
Підлога: |
Підлога складається з аркушів багатошарової клеєной фанери товщиною 30 мм. Аркуші розташовані між поздовжніми балками і зовнішньою рамою. На поздовжніх балках прокладені напрямні для коліс вилочного навантажувача, припустиме навантаження на вісь 7200 кг. |
У задній частині шви в підлозі герметизовані |
Кузов: |
Без поворотних важелів (пристрій швидкого натягу для бокового тенту спереду). |
Натяжна механізм для бокового тенту з підвісними валами і тріскачкою. |
Передня стінка: |
Передня стінка у всю висоту з кутовими сталевими стійками, із профільованими сталевими аркушами, прикріпленими до рами болтами/заклепками. 1 пари кілець для фіксації вантажу згідно з нормами EN12640. |
Задня стінка: |
Двостулкові двері (прибл. 2 630 мм у просвіті) з 2 замками і поворотною штангою. |
Пригвинчені кутові стійки ззаду з дюралюмінію, за висотою вантажного отвору. |
Бічні стінки: |
3 пари зсувних стійок 600 мм для 5 вставних планок, так само 3 вилучення для планок на зовнішній рамі. |
2 ряди вставних дерев'яних рейок збоку. |
Сталева зовнішня рама Variofix з 13 парами кілець для фіксації вантажу (згідно EN 12640), кільця зварені, доп. навантаження 2000 кг на кільце, 3 пари тримачів для складних стійок «Когель». |
Дах: |
2 наскрізних профілю поперечного бруса даху, при відкритому боковому тенті додаткова підпора не потрібно. Зсувний верх з відкидною вперед опорою порталу, товщина дуги прибл. 30 мм, включ. брезенотовую дах. |
Шток управління зсувний дахом. |
Оконечная дуга з ударостійкого пластику. |
Відпадає необхідність у посиленні ременя для зсувного верху. |
Бампер: |
1 пари сталевих бамперів 160x85x85 мм установлена на задній поперечці рами із зовнішньої сторони. |
Тент: |
Зсувний тент із прикріпленими із внутрішньої сторони тенту горизонтальними й вертикальними ременями, ремені знизу з петлями для натягу тенту, щільність 900 грам/м². |
Електроустаткування: |
Пластиковий кронштейн для кріплення габаритних ліхтарів позадуЛіхтар підсвічування номерного знака, светлодіодніе бічні габаритні ліхтарі, габаритні ліхтарі зі світловідбивачами спереду |
2 габаритних вогню на кріпильному кронштейні |
2 блоку задніх ліхтарів |
Адаптер для 2х7 і для 1 х 15 полюсної розетки ISO 12098 |
Відповідає вимогам до транспортного засобу FL, AT |
Таблички: |
Жовтогарячі світловідбиваючі самоклеючі таблички згідно ECE стандарту R70 позаду, ліворуч і праворуч на захисті від в'їзду позаду. |
«Когель» наклейка, згідно з німецькими стандартами |
Шильд типу напівпричепа SN 24 |
Приналежності: |
Балонний ключ |
Комплект для монтажу другої запаски |
Фарбування: |
Рама, шасі й частини кузова з металу оброблені спеціальним KTL способом для захисту від корозії |
Захист від в'їзду позаду в кольорі рами Тримач для ліхтарів: сріблистий |
Опорні стійки: RAL 9005 чорне напилювання |
Борту в кольорі кузова |
Осі: чорні |
Диски: сріблисті |
Маточини: чорні |
Дах і волан білого кольору. |
Колір тенту: сріблистий, на зразок RAL 9006 |
Рама буде пофарбована в стандартний чорний колір «Когель» без глянсового покриття. |
Усі металеві частини кузова будуть покриті напилюванням або пофарбовані в сріблистий колір RAL 9006. |
Ретро-рефлектує часткова маркування контуру відповідно до директиви ЄЕС R 48, збоку і ззаду жовта. |
Документи: |
ЄВРО 5 сертифікат |
Сертифікат походження. |
Інструкція по експлуатації російською мовою |
Транзитний номер |