Рама:
|
Легка сталева конструкція, що складається з декількох поперечних балок, закріплених в отворах лонжеронів. Опорна плита зі шворнем 2 дюйма відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337. |
Осьовий агрегат:
|
Тривісний осьовий агрегат SAF -Intradisc, дискові гальма, діаметр 430 мм, ЕТ 120. Пневмопідвіска з висотою підйому 180 мм. |
Шини:
|
6 коліс 385/65R22.5; |
Сталеві диски, 120 мм (ЕТ 120) для осей з дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами й гайками, діаметр отвору 26 мм |
Кузов і шасі:
|
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, припустиме навантаження 24 т., керування з одного боку, праворуч по ходу руху |
2 пари пластмасових крил із бризковиками позаду |
2 черевика із тримачами |
Бічний захист згідно EG-RL 89/297 EWG |
2 кронштейна для кріплення двох запасок, виконання у вигляді «кошиків», монтаж позад осьового агрегату |
Пластмасовий ящик для інструментів типу, розміром 600 х 470 /200 х 660 /450, монтаж по напрямкові руху позаду, ліворуч |
Сталевий захист від в'їзду позаду згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG |
Гальмова система/Пневматична підвіска:
|
Гальмова система EBS 2S/2M із системою стабілізації ( з функцією ABS/ALB), рознімання для підключення до системи EBS згідно ISO 7638, стоянкове гальмо із пружинним приводом, розташовані зовні рознімання для діагностики EBS і пневматичні сполучні пристрої |
Пневматична підвіска включає 1 клапан для підйому /опускання, який установлений за мостом ліворуч по напрямкові руху. |
Ресивер і трубопровід пневмоприводу гальмової системи виготовлені зі сталі (EN 286-2) |
Підлога:
|
Підлога складається з аркушів багатошарової клеєной фанери товщиною 30 мм. Аркуші розташовані між поздовжніми балками й зовнішньою рамою. Припустиме навантаження на вісь 7200 кг. |
Підлога з розшивкою швів позаду |
Надбудова:
|
3 ряда поздовжніх вставних дерев'яних планок |
Пристрій для швидкого натягу тенту |
Великі двостулкові задні двері у всю висоту порталу, 2.630 мм c 2 запірними поворотними штангами, стулки дверей відкриваються до бічного тенту і фіксуються. Натяжний механізм для бічного тенту з підвісними валами. |
Передня стінка:
|
Передня стінка у всю висоту, з кутовими алюмінієвими стійками, з'єднаними заклепками з пустотілими алюмінієвими профілями, прикріпленими до рами болтами/заклепками. 1 пара кілець для фіксації вантажу згідно з нормами EN12640. |
Бічні стінки:
|
3 пари зсувних стійок «Когель», вкл. 4 кишені для планок у верхній частині замість 3-х серійних (включаючи кутові стійки спереду і позаду із чотирма рядами кишень для планок). |
Сталева зовнішня рама з 13 парами кілець для фіксації вантажу (згідно EN 12640), кільця зварені, доп. навантаження 2000 кг на кільце, 3 пари тримачів для складних стійок «Коегель». |
Борту:
|
4 пари відкидних бічних бортів висотою 600 мм, з алюмінієвих профілів зі стяжними болтами |
1 ряд кілець для пропущення троса, відстань між кільцями 400 мм. |
Дах:
|
2 наскрізних профілю для поперечного бруса даху, пригвинчені до передньої й задньої стінки, при відкритому бічному тенті додаткова підпірка стійок не потрібно. Зсувний дах з, що повертається нагору несучою балкою порталу, тип "Эдша Лайт", зрушується вперед, розпір 0, габаритна висота прибл. 72 мм, товщина дуг 30 мм. Дах тенту білого кольору, щільність тенту 680 г/м2, зрушується вперед. |
Штанга для обслуговування даху, закріплена збоку на шасі |
Бампер:
|
1 пари сталевих бамперів 160x85x85 мм установлена на задній поперечці рами із зовнішньої сторони. |
Тент:
|
ПХВ – тент для зсувного даху, виготовлений з високоміцного матеріалу, щільність 680 грам/м², із тросом для зиґзаґоподібного кріплення, відсутня можливість установки замка для митного опломбування. |
Електроустаткування:
|
Кронштейн для кріплення ліхтарів з пластмаси. |
Підсвітка номерного знака, бічні світлодіоди, габаритні ліхтарі і переднім відбивачем. |
2 габаритні ліхтарі, кріплення над блоком задніх ліхтарів. |
2 задніх багатосекційних стоп-сигналу. |
Адаптер для 2х7 полюсних розеток (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731; 24 VN/ 24 V-S) і 1 х 15 полюсної ISO 12098 |
Таблички:
|
Жовтогарячі світловідбиваючі самоклеючі таблички позаду, ліворуч і праворуч для заднього захисту |
«Когель» наклейка, згідно з німецькими стандартами |
Шильд типу напівпричепа SN 24 для країни допуску Німеччина |
Приналежності:
|
Балонний ключ |
Фарбування:
|
Рама, шасі й частини кузова з металу оброблені спеціальним KTL способом для захисту від корозії |
Захист від в'їзду позаду в кольорі рами |
Тримач для ліхтарів: сріблистий |
Опорні стійки: RAL 9005 чорне напилювання |
Борту в кольорі кузова |
Бічний захист: RAL 9005 чорне напилення. |
Борти пофарбовані або лаковані у колір надбудови. |
Осі: чорні |
Диски: сріблисті |
Маточини: чорні |
Колір тенту: сріблистий, на зразок RAL9006 |
Рама буде пофарбована в стандартний чорний колір «Когель» без глянсового покриття. |
Ретро-рефлектує часткова маркування контуру відповідно до директиви ЄЕС R 48, збоку і ззаду жовта. |
Документи:
|
ЄВРО 5 сертифікат |
Посібник з експлуатації російською мовою |
Транзитні номери |
Сертифікат походження |