SN 24 P 90/910 | Kogel Mega
Технічні характеристики
Комплектацiя
Допустиме навантаження на сідло | 12.000 кг |
Допустиме навантаження на осьовій агрегат | 27.000 кг |
Допустима загальна вага | 39.000 кг |
Вага порожняком в базовій комплектації | 6.300 кг |
Вага порожняком в даній комплектації | 6.299 кг |
Корисне навантаження | 28.701 кг |
Колісна база (A) | 6.390 мм |
Зовнішня довжина кузова (D) | 13.950 мм |
Зовнішня ширина кузова (E) | 2.550 кг |
Довжина кузова (всередині) (F) | 13.620 мм |
Ширина кузова (всередині) (G) | 2.480 мм |
Навантажувальна висота в світлі під зовнішнім лонжероном | 2.940 мм |
Висота сідла з вантажем (S) | 900 - 1.500 мм |
Рама: |
Стандартна леснічная рама у вигляді полегшеної сталевої конструкції Макс. Розподілена навантаження 12 т., рівномірно розподіляється на 4 метри над центром ваги корисного вантажу. Сполучна плита з шворнем тягово-зчіпного пристрою 2 дюйми відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337. |
Щіток між зовнішньою рамою і лонжеронами, для додаткового захисту шин задніх коліс сідельного тягача. |
Шасі: |
Тривісний осьової агрегат SAF-Intradisc Plus II, дискові гальма, діаметр бл. 370 мм, глибина запресовкі 120. Пневмопідвіска з висотою підйому 260 мм |
Шини: |
6 коліс 445/45 R 19,5; провідний європейський виробник |
Сталеві обіддя, глибина запресовкі 120 мм (ЕТ 120), для осей з дисковими гальмами, для 6 шин 445/45 R 19,5 або 435/50 R19, 5 кріпленія за допомогою стандартний колісних болтів і гайок, діаметр отворів ок. 26 мм. |
Навісні деталі шасі: |
Механічні сідельні опори з регулювальної опорою, грузород'емностью 24 т. Управління з одного боку, у напрямку руху справа. |
2 пари пластмасових брудозахисних крил без бризковиків. |
2 прооткатних упору з фіксацією. |
Бічний захист згідно EG-RL 89/297 EWG |
Кронштейн для кріплення запасного колеса з лебідкою, вкл. 1 комплект для кріплення коліс распологается позаду осьового агрегату. |
Інструментальний ящик для інструментів, розміром 600 х 470 / 200 х 660/450 мм, водонепроникний, ярусний, для кріплення хрестовини колеса. Встановлюється ззаду ліворуч у напрямку руху. |
Нерухомий захисний брус ззаду, сталевий, згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG. |
Гальмівна система / Пневматична підвіска: |
Гальмівна система EBS 2S/2M з системою стабілізації (з функцією ABS / ALB), роз'єм для підключення до системи EBS згідно ISO 7638 (без соед. Кабелів), гальмо стоянки з пружинним приводом, розташовані зовні роз'єм для діагностики EBS та пневматичні з'єднувальні пристрої. |
Пневматична підвіска включає 1 клапан для підйому / опускання, який встановлений у напрямку руху. |
2 сполучні колонки, захищені від переплутування спереду, відповідають нормам ISO 1728. |
Пневморесівери для гальмівної системи і зберігання запасу повітря зі сталі (EN 286-2). |
Підлога: |
Панельний підлогу товщиною 30 мм з багатошарової клеєної фанери, прокладеної між лонжеронами і зовнішньої рамою, капелюшні профілі над лонжеронами, навантаження на підлогу перевірена при осьовому навантаженні навантажувача 7200 кг (і відповідає вимогам ЕN 283). |
Пол позаду з розшивкою швів ззаду. |
Передня стінка: |
Передня стінка висотою 2600 мм, з об'ємними кутовими дюралюмінієвий стійками, з'єднаними заклепками з порожнистими дюралюмінієвий профілями, прикріпленими до рами болтами / заклепками. 1 пара кілець для фіксації вантажу згідно з нормами EN12640. |
Бічна стінка: |
3 пари телескопічних відкидних стійок з зажимом, висотою 600 мм для 5 вставних рейок один над одним, починаючи з верхнього краю підлоги, а також 3 гнізда для рейок, розподілені по залишилася висоті стійок. Жорстко зафіксовані на зовнішній рамі. |
Сталева перфорована зовнішня рама VarioFix з 13 парами натяжних кілець (згідно ЕN12640), допустима сила, що розтягує на кожне натяжний кільце 2000 кг та 3 пари підшипників для стійок для стаціонарних розсувних стійок «Коегель». |
Борти: |
4 пари відкидних бічних бортів висотою 600 мм, з алюмінієвих профілів зі стяжними болтами. |
1 ряд кілець для пропускання сталевого троса митного |
Дах: |
Зсувний дах "Edscha Lite", зрушується вперед, габаритна висота 72 мм |
Шток управління зсувний дахом жорстко монтований збоку на шасі. |
Протиударний демпфер: |
1 пара буферів для сталевої захисної дуги 160x85x65 мм встановлена зовні на кінцевому щитку рами. |
Тент: |
ПХВ - тент для зсувний даху, виготовлений з високоміцного матеріалу, щільність 680 гр / м ², з митним замком, зі світлопроникних дахом. |
Вертикальний запірний ремінь для тенту |
Електрообладнання: |
Тримач ліхтаря з ударостійкого прастіка, разположен над захисним брусом. |
2 контурні ліхтаря на кронштейнах, кріпляться на задніх багатосекційних стоп-сигналу. |
2 задніх багатосекційних стоп-сигналу. |
Адаптерний коробка для 2х7 контактних розеток (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731, 24 VN / 24 VS) і 15 контактною розеткою ISO 12098. |
Таблички: |
Табличка ТИР синього кольору |
Помаранчеві світловідбиваючі самоклеючі таблички ззаду, ліворуч і праворуч для задньої захисту згідно з директивою ECE R70 |
Наклейка KÖGEL згідно стандартам заводу. |
Фірмова табличка SN 24 згідно EG-RL 76/114 EWG для країни допуску Росія (вага см. в тех. Характеристиках), № згоди E-DE.MT02.B.00149. |
Принадлежности: |
Торцевий гайковий ключ з поворотним штифтом |
Забарвлення: |
Рама, шасі і навісні частини базової комплектації виконані із захищеного від корозії металу по системі KTL Когель (нанокераміческое покриття і катафоретіческая занурювальна забарвлення). |
Захист від в'їзду ззаду в колір шасі. |
Тримач для ліхтарів: сріблястий. |
Опори сідельного пристрою: RAL 9005, синяво-чорний з порошковим покриттям. |
Бічне захисний пристрій: RAL 9005, синяво-чорний з порошковим покриттям. |
Ободи: срібні диски |
Маточини колеса: чорні. |
Нанесення покриття на поверхню рами шасі здійснюється в кольорі «Чорний шовк». Видимі поверхні рами шасі додатково покриті захисною фарбою 1К для захисту від утьтрафіолетового випромінювання. |
На металеві зовнішні поверхні кузова наноситься порошкове або лакофарбове покриття, колір білий алюміній RAL 9006. |
Тент кольору білий алюміній. RAL 9006 |
Маркування: |
Без написів на тенті і кузові |
Ретро-рефлектує часткова маркування контуру відповідно до деректіви ЕСЕ R48, збоку і ззаду жовта. |
Документи: |
Митний сертифікат |
ЕВРО 5 сертифікат. |
Сертифікат відповідності. |
Інструкція по експлуатації російською мовою. |
Свідоцтво про проходження вантажу (підтвердження проходження товарів ЄС). |
Свідоцтво виробника про тех. характеристиках і відповідно деректіви ЄЕС та / або положення ЭКЕ. |