Рама:
|
Стандартна рама сходової конструкції, що складається з декількох поперечних балок, закріплених в отворах лонжеронів. Опорна плита зі шворнем 2 дюйми відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337. |
Осьовий агрегат:
|
Тривісний осьовий агрегат SAF - intradiscplus II, дискові гальма, діаметр біля 430 мм, ЕТ 120. Пневмопідвіска з висотою підйому 180 мм. |
Шини:
|
6 коліс 385/65R22.5 Провідних европеіскіх виробників. |
Сталеві диски, 120 мм (ЕТ 120) для осей з дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами й гайками, діаметр отвору 26 мм |
Кузов и шасі:
|
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, припустиме навантаження 24 т., керування з одного боку, праворуч по ходу руху |
2 пари пластмасових крил із бризковиками позаду |
2 башмака с тримачами |
Бічний захист згідно з нормами EG-RL 89/297 EWG |
2 кронштейна для кріплення двох запасок, виконання у вигляді "кошиків", вкл. комплект для кріплення одного запасного колеса, за осьовим агрегатом |
Пластмасовий ящик для інструментів, розміром 600 х 470 /200 х 660 /450 мм, монтаж за напрямкомруху позаду, ліворуч |
Сталевий захист від в'їзду позаду згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG |
Гальмова система/Пневматична підвіска:
|
Гальмівна система EBS 2S/2M з системою стійкості до перекидання RSS (з функцією ABS / ALB) Штекерне з'єднання EBS ISO 7638. Гальмо стоянки з пружинним, енергоакумулятором, зовнішні з'єднання для діагностики EBS та пневмотіческой системи. |
2 невзаємозамінні з'єднувальні муфти спереду відповідають нормам ISO 1728, роз'єм для підключення до системи EBS згідно ISO 7638 (без соед.кабелей), гальмо стоянки з пружинним приводом, розташовані зовні роз'єм для діагностики EBS та пневматичні з'єднувальні пристрої. |
Пневматична підвіска включає 1 клапан для підйому /опускання, який установлений за мостом ліворуч по напрямкові руху. |
Ресивер і трубопровід пневмоприводугальмової системи виготовлені зі сталі (EN 286-2) |
Підлога:
|
Підлога складається з листів багатошарової клеєної фанери товщиною 30 мм. Листи розташовані між поздовжніми балками і зовнішньої рамою. На поздовжніх балках прокладені напрямні для коліс вилочного навантажувача, допустиме навантаження на вісь 7200 кг. |
У задній частині шви в підлозі герметизовані |
Кузов:
|
Міцність кузова згідно EN 12642 XL (VDI 2700). Корисне навантаження 27.000 кгМитне виконання кузова. |
Кузов у виконанні з митним опломбуванням. |
Передня стінка:
|
Ізольована передня стінка, товщина ок. 25 мм, з посиленням, з кутовими алюмінієвими стійками, з'єднані заклепками з порожнистими алюмінієвими профілями, прикріплені до рами болтами / заклепками. |
Передня стінка укріплена зсередини, посилена оцинкований сталевим листом, товщина ок. 2 мм, висота бл. 1250 мм для збільшеною навантаження на передню стінку. |
Задня стінка:
|
Висота заднього порталу 2.630 мм, ширина отвору дверей 2.470 мм, двостулкова легко ізольована портальна двері (виробництво Wihag). Дверна стулка розорюється до бічної стінки і закріплюється збоку. На кожній стулці дверей по дві запірні штанги, ущільнення. Висувна драбина справа ззаду. |
Бокові стінки:
|
«Сендвіч» - панелі (100% не містять фреонів). Зовнішній шар з листової сталі 0,6 мм, внутрішній шар з листової сталі 0,6 мм з полімерним покриттям PVC, близько 30 мм. |
Сталева рама без кріпильних кілець, без виїмок для стійок. |
Дах:
|
Ізолююча дах має вкладиш з полеуретанового пінопласту, загальна товщина 40 мм. |
Бампер:
|
1 пара протиударних сталевих бамперів 160Х85Х85 мм, змонтованих зовні на щитку. |
Захисна планка з алюмінію, висотою ок. 200 мм, товщиною ок. 4 мм, прикріплена до передньої і бічних стінок. |
Електроустаткування:
|
Кронштейн для кріплення ліхтарів з пластмаси. |
Ліхтар підсвічування номерного знака, світлодіодними бічними габаритними ліхтарями, 2 пари білих габаритних ліхтарів зверху і знизу, 1 пара передніх відбивачів, 1 пара червоних світлодіодних задніх габаритних ліхтарів вгорі ззаду. |
2 габаритні ліхтарі, кріплення над блоком задніх ліхтарів. |
2 задніх багатосекційних стоп-сигналу. |
4 лампочки внутрішнього освітлення. |
Адаптер для 2х7 полюсних розеток (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731, 24 VN / 24 VS) та 1 х 15 полюсної ISO 12098. |
Таблички:
|
Табличка TIR зібрана на захисному брусі ззаду. |
Помаранчеві світловідбиваючі самоклеючі таблички ззаду, ліворуч і праворуч для задньої захисту згідно з директивою ECE R70. |
Наклейка KÖGEL згідно стандартам заводу. |
Шільд SP 24 згідно EG-RL 76/114 EWG. |
Додаткові опції:
|
Торцевий гайковий ключ з поворотним штифтом. |
Забарвлення:
|
Рама, шасі й частини кузова з металу оброблені спеціальним KTL способом для захисту від корозії. |
Захист від в'їзду позаду в колір рами |
Тримач для фон арів: сріблястий |
Опорні стійки: RAL 9005 чорне напилювання |
Осі: чорні |
Диски: сріблисті |
Маточини: чорні |
Рама буде пофарбована в стандартний чорний колір "Когель" без глянцевого покриття. |
Усі металеві частини кузова будуть покриті напилюванням або пофарбовані в білийколір RAL 9010. Дах пофарбований в білий, світло відбиваючий колір |
Документи: |
Митне свідоцтво. |
Сертифікат походження. |
Інструкція по експлуатації російською мовою. |
Транзитний номер. |