Рама:
|
Посилена сталева конструкція, що складається з декількох поперечних балок, закріплених в отворах лонжеронів. Максимально допустима навантаження, розподілена рівномірно на довжину 4 м, становить 12 тонн. Опорна плита зі шворнем 2 дюйми відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337 |
Осьовий агрегат:
|
Тривісний осьової агрегат SAF-Intradisc plus | |, дискові гальма, діаметр бл. 430 мм, ЕТ 120. Пневмопідвіска з висотою підйому 180 мм. |
Шини:
|
6 коліс 385/65R22.5 провідних європейських виробників |
Сталеві диски, 120 мм (ЕТ 120) для осей з дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами і гайками, діаметр отвору 26 мм. |
Кузов і шасі:
|
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, допустиме навантаження 24 т., управління з одного боку, праворуч по ходу руху. |
2 пари пластикових брудозахисних крил з бризковиками позаду з написом "75 років Кегель" |
2 башмака з держателями. |
Бічний захист згідно EG-RL 89/297 EWG |
Кронштейн для кріплення двох запасок, виконання у вигляді кошика |
Пластмасовий ящик для інструментів типу, розміром 600 х 470 / 200 х 660 / 450, монтаж у напрямку руху ззаду, зліва. |
Сталева захист від в'їзду ззаду згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG |
Гальмівна система / Пневматична підвіска:
|
EBS 2S/2M з системою стійкості до перекидання RSS (з функцією ABS / ALB) 2 невзаємозамінні з'єднувальні муфти спереду відповідають нормам ISO 1728, роз'єм для підключення до системи EBS згідно ISO 7638 (без соед.кабелей), гальмо стоянки з пружинним приводом, розташовані зовні роз'єм для діагностики EBS та пневматичні з'єднувальні пристрої..
|
Пневматична підвіска включає 1 клапан для підйому / опускання, який встановлений за мостом ліворуч у напрямку руху |
Ресивер і трубопровід пневмопривода гальмівної системи виготовлені із сталі (EN 286-2). |
Підлога:
|
Підлога складається з листів багатошарової клеєної фанери товщиною 30 мм. Листи розташовані між поздовжніми балками і зовнішньої рамою. На поздовжніх балках прокладені напрямні для коліс вилочного навантажувача, допустиме навантаження на вісь 7200 кг |
У задній частині шви в підлозі герметизовані. |
Надбудова:
|
Міцність кузова згідно EN 12642 XL (VDI 2700). Корисне навантаження 27.000 кг.
|
Кузов у виконанні з митним опломпірованіем |
Передня стінка:
|
Передня стінка висотою 2000 мм, з кутовими дюралюмінієвий стійками, з'єднаними заклепками з порожнистими дюралюмінієвий профілями, прикріпленими до рами болтами / заклепками. |
Задня стінка: |
Висота заднього порталу 2.630 мм, ширина отвору дверей 2.470 мм, двостулкова портальна двері. Дверна стулка нахиляється до бічної стінки і закріплюється збоку. На кожній стулці дверей по дві запірні штанги, ущільнення. Висувна драбина справа ззаду. |
Бокові стінки:
|
Бічні стінки з фанери, товщина ок. 20 мм |
Сталева рама з 13 парами натяжних кілець. Допустима впливає сила на кожне кільце 2000 кг. |
Ущільнювальні листи для 13 пар кріпильних кілець |
Дах:
|
Світлопроникних дах з поперечними дугами, загальна товщина 40 мм |
Бампер:
|
Поперечний оцинкований сталевий куточок в якості захисту від вилочного навантажувача, змонтований на щитку рами |
Захисна планка з алюмінію, висотою ок. 200 мм, товщиною ок. 4 мм, прикріплена до передньої і бічних стінок. |
Електрообладнення:
|
Пластиковий кронштейн для кріплення габаритних ліхтарів ззаду
|
Ліхтар підсвічування номерного знака, світлодіодні бічні габаритні ліхтарі, 2 пари білих габаритних ліхтарів з вбудованими світловідбивачами попереду вгорі і внизу, 1 пара червоних світлодіодних задніх габаритних ліхтарів внизу. |
2 габаритні ліхтарі, кріплення над блоком задніх ліхтарів. |
2 задніх багатосекційних стоп-сигналу. |
4 лампочки внутрішнього освітлення |
Адаптер для 2х7 полюсних розеток і 15 контактної ISO 12098 |
Таблички:
|
Табличка TIR синього кольору
|
Шільд SP 24 згідно EG-RL 76/114 EWG |
Наклейка KÖGEL згідно стандартам заводу. |
Дополнительные опции:
|
Балонний ключ |
Забарвлення:
|
Рама, шасі і частини кузова з металу оброблені спеціальним KTL способом для захисту від корозії.
|
Захист від в'їзду ззаду в колір шасі. |
Тримач для ліхтарів: сріблястий. |
Опори сідельного пристрою: RAL 9005 чорне напилення. |
Осі: чорні. |
Диски: сріблясті. |
Маточини: чорні. |
Поверхню рами крім стандартного покриття KTL має додаткову лакування, колір чорний. |
Зовнішні площини передньої стінки, бічні стінки і задня стінка оброблені порошковою фарбою, фарбою або лаком (спосіб нанесення визначається виробником) у білий колір RAL 9010. Дах пофарбована в білий, світловідбиваючий колір. |
Документи:
|
Митний сертифікат
|
ЄВРО 5 сертифікат. |
Сертифікат відповідності. |
Інструкція по експлуатації російською мовою. |