Рама:
|
Низько розташована рама шасі, опорна плита зі шворнем - 2 дюйма відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337. Без поперечних балок і без зовнішньої рами, з передньої й задньої поперечними балками з розкосами. |
Осьовий агрегат:
|
Тривісний осьовий агрегат SAF –Intradisc plus II, дискові гальма, діаметр біля 430 мм, глибина запресовування 120. Пневматична підвіска з висотою підйому 180 мм. |
Шини:
|
6 коліс 385/65R 22.5 (шини провідних європейських виробників) |
Сталеві диски, 120 мм (ЕТ 120) для осей з дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами й гайками, діаметр отвору 26 мм |
Комплект запасної гуми:
|
1 запаска 385/65 R 22,5 MICHELIN |
Сталевий диск для 1 запаски, 120 мм (ЕТ 120), для осей з дисковими гальмами, для шин R 22,5. |
Кузов і шасі:
|
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, припустиме навантаження 24 т., керування з одного боку, праворуч по ходу руху |
2 пари пластмасових крил із бризковиками позаду |
2 башмака с тримачами |
Бічний захист згідно з нормами EG-RL 89/297 EWG |
2 кронштейна для кріплення двох запасок, виконання у вигляді "кошиків", вкл. комплект для кріплення одного запасного колеса, за осьовим агрегатом |
Пластмасовий ящик для інструментів, розміром 600 х 470 /200 х 660 /450 мм, монтаж за напрямком руху позаду, ліворуч |
Сталевий захист від в'їзду позаду згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG |
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, припустиме навантаження 24 т., керування з одного боку, праворуч по ходу руху |
2 пари пластмасових крил із бризковиками позаду |
Гальмова система/Пневматична підвіска:
|
EBS 2S/2M із системою стійкості до перекидання RSS ( з функцією ABS/ALB), роз’єм для підключення до системи EBS згідно ISO 7638 (без з’єднув. кабелів), стояночне гальмо із пружинним приводом, розташовані зовні роз’єм для діагностики EBS і пневматичні сполучні обладнання |
Пневматична підвіска включає 1 клапан для підйому /опускання, який установлений за мостом ліворуч по напрямкові руху. |
2 невзаємозамінні муфти |
Ресивер і трубопровід пневмоприводу гальмової системи виготовлені зі сталі (EN 286-2) |
Підлога:
|
Ізольована підлога з GFK товщиною 110 мм (R), припустиме навантаження підлоги згідно EN 283, осьове навантаження 5.460 кг. |
Підлога із протиковзким покриттям, у задній частині алюмінієва пластина, довжина біля 600 мм |
Кузов:
|
Відповідність стійкості кузова нормам EN 12642 XL. Перевірено при корисному навантаженні 27.000 кг. |
Ізольований несучий кузов, що полягає з декількох шарів, 100% відсутність фреонів. Стіни з усіх боків герметичні. Усі елементи стін вставлені в профілі. Кузов надійно з'єднаний з лонжеронами шасі. |
Передня стінка:
|
Передня стінка товщиною 60 мм (U) c посиленням і отвором для холодильних установок Thermo-King SL або Carrier VECTOR, Maxima. |
Отвори для кріплення холодильної установки Carrier Maxima |
Задня стінка:
|
Портал з полірованої нержавіючої сталі з додатковим захистом запірних виступів унизу. Двостулкові портальні двері із прокладкою з EPDM. 3 пари шарнірів з нержавіючої сталі. На кожній стулці по запірній штанзі. Портал оснащений упорами для дверей і фіксатором при відкиданні дверей на 270 градусів. Товщина задньої стінки близько 85 мм (V). |
1 пара додаткових запірних штанг із нержавіючої сталі. |
Бічні стінки:
|
Бічні стінки у вигляді «сендвіч» - панелей (100% не містять фреонів). Усередині й зовні сталеве покриття (товщина фольги 0,6 мм). Товщина стінки близько 65 мм (Z). |
Дах:
|
Дах у вигляді «сендвіч» - панелей (100% не містять озоноруйнівних елементів). Полімерне покриття усередині і зовні. Товщина даху близько 75 мм (T). |
Бампер:
|
Захисна пластина на бічних стінках зовні, для захисту від удару при відкритті стулок дверей |
1 пара протиударних гумових бамперів 200Х150Х120 мм, змонтованих зовні на щитку. |
Захисна планка з алюмінію, висотою біля 250 мм, товщиною біля 3 мм, прикріплена до передньої й бічних стінбіля |
Електроустаткування:
|
Пластиковий ударопрочний кронштейн для кріплення габаритних ліхтарів позаду наз захистом від в'їзду |
Ліхтар підсвічування номерного знака, світлодіодні бічні габаритні ліхтарі, 2 пари білих габаритних ліхтарів із вбудованими світловідбивачами спереду вгорі й унизу, 1 пари червоних светлодіодних задніх габаритних ліхтарів унизу (відповідає класу перевезення небезпечних вантажів FL, AT) |
2 габаритних ліхтаря, кріплення над блоком задніх ліхтарів |
2 блоки задніх ліхтарів |
5 лампочки внутрішнього освітлення |
Адаптер для 2х7 полюсних розеток (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731; 24 VN/ 24 V-S) і 1 х 15 полюсної ISO 12098 |
Таблички:
|
Жовтогарячі світловідбиваючі клейкі таблички позаду, ліворуч і праворуч для заднього захисту згідно з директивою ECE R70. |
Наклейка KÖGEL згідно зі стандартами заводу |
Шильд SV 24 згідно EG-RL 76/114 EWG |
Додаткові опції:
|
Балонний ключ |
Фарбування:
|
Рама, шасі й частини кузова з металу оброблені спеціальним KTL способом для захисту від корозії |
Захист від в'їзду позаду в кольорі рами |
Тримач для ліхтарів: сріблистий |
Опорні стійки: RAL 9005 чорне напилювання |
Осі: чорні |
Диски: сріблисті |
Маточини: чорні |
Рама буде пофарбована в стандартний чорний колір «Когель» без глянсового покриття. |
Зовнішні площини передньої стінки, бічні стінки й задня стінка оброблені порошковою фарбою, фарбою або лаком (спосіб нанесення визначається виробником) у білий колір RAL 9010. Дах пофарбований у білий, світловідбиваючий колір. |