Рама:
|
| Низько розташована рама шасі, опорна плита зі шворнем - 2 дюйми відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337. Без поперечних балок і без зовнішньої рами, з передньої і задньої поперечними балками з розкосами. |
Осьовий агрегат:
|
| Тривісний осьової агрегат SAF-Intradisc plus | |, дискові гальма, діаметр бл. 430 мм, ЕТ 120. Пневмопідвіска з висотою підйому 180 мм. |
Шини:
|
| 6 коліс 385/65R22.5 провідних європейських виробників |
| Сталеві диски, 120 мм (ЕТ 120) для осей з дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами і гайками, діаметр отвору 26 мм. |
Кузов і шасі:
|
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, допустиме навантаження 24 т., управління з одного боку, праворуч по ходу руху.
|
| 2 пари пластикових брудозахисних крил з бризковиками ззаду |
| 2 башмака з держателями. |
| Бічний захист згідно EG-RL 89/297 EWG |
| 2 кронштейна для кріплення двох запасок, виконання у вигляді «кошиків», монтаж за осьовим агрегатом |
| Пластмасовий ящик для інструментів розміром 600 х 470 / 200 х 660 / 450, колір - чорний, водонепроникний, монтаж у напрямку руху ззаду, зліва. |
| Висувна драбина ззаду справа |
| Сталева захист від в'їзду ззаду згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG |
Гальмівна система / Пневматична підвіска:
|
EBS 2S/2M з системою стабілізації (з функцією ABS / ALB) штекерне з'єднання EBS згідно ISO 7638 (без соед.кабелей), гальмо стоянки з пружинним приводом, розташовані зовні роз'єми для діагностики EBS та пневматичні з'єднувальні пристрої
|
| Пневматична підвіска включає 1 клапан для підйому / опускання, який встановлений за мостом ліворуч у напрямку руху. |
| 2 невзаємозамінні муфти |
| Ресивер і трубопровід пневмопривода гальмівної системи виготовлені із сталі (EN 286-2). |
Пидлога:
|
| Ізольований підлога з GFK товщиною 110 мм (R), допустиме навантаження підлоги згідно EN 283, осьове навантаження 5.460 кг. |
| Пол з покриттям, у задній частині алюмінієва пластина, довжина бл. 600 мм |
| Кузов: |
| Відповідність стійкості кузова нормам EN 12642 XL. Перевірено при корисному навантаженні 27.000 кг. |
| Ізольований несучий кузов, що складається з декількох шарів, 100% відсутність фреонів. Стіни з усіх сторін герметичні. Всі елементи стін вставлені в профілі. Кузов надійно з'єднаний з лонжеронами шасі. |
Передня стінка:
|
| Передня стінка товщиною 60 мм (U) c посиленням і отвором для холодильних установок Thermo-King SL або Carrier VECTOR, Maxima. |
| Отвори для кріплення холодильної установки Carrier Maxima |
| Задня стінка: |
| Портал з полірованої нержавіючої сталі з додатковим захистом запірних виступів внизу. Двостулкова портальна двері з прокладкою з EPDM. 3 пари шарнірів з нержавіючої сталі. На кожній стулці по запірної штанзі. Портал оснащений упорами для дверей і фіксатором при відкиданні дверей на 270 градусів. Товщина задньої стінки близько 85 мм (V). |
| 1 пара додаткових запірних штанг з нержавіючої сталі. |
Бічні стінки:
|
| Бічні стінки у вигляді «сендвіч» - панелей (100% не містять фреонів). Всередині і зовні сталеве покриття (товщина фольги 0,6 мм). Товщина стінки близько 65 мм (Z). |
| Дах: |
| Дах у вигляді «сендвіч» - панелей (100% не містять озоноруйнівних елементів). Полімерне покриття всередині і зовні. Товщина даху близько 75 мм (T). |
Бампер:
|
Захисна пластина на бічних стінках зовні, для захисту від удару при відкритті стулок дверей.
|
| 1 пара протиударних гумових бамперів 200Х150Х120 мм, змонтованих зовні на щитку. |
| Захисна планка з алюмінію, висотою ок. 250 мм, товщиною ок. 3 мм, прикріплена до передньої і бічних стінок. |
| Електрообладнення |
Пластиковий кронштейн для кріплення габаритних ліхтарів ззаду світловідбивачами попереду вгорі і внизу, 1 пара червоних світлодіодних задніх габаритних ліхтарів внизу.
|
| Ліхтар підсвічування номерного знака, світлодіодні бічні габаритні ліхтарі, 2 пари білих габаритних ліхтарів з вбудованими |
| 2 габаритні ліхтарі з кронштейном, кріплення над блоком задніх ліхтарів. |
| 2 задніх багатосекційних стоп-сигналу. |
| 5 світлодіодних лампочок внутрішнього освітлення, вимикач зовні Козова попереду зліва |
| Адаптер для 2х7 полюсних розеток (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731, 24 VN / 24 VS) та 1 х 15 полюсної ISO 12098 |
Таблички:
|
Табличка TIR синього кольору
|
| Помаранчеві світловідбиваючі самоклеючі таблички ззаду, ліворуч і праворуч для задньої захисту згідно з директивою ECE R70. |
| Шільд SV 24 згідно EG-RL 76/114 EWG |
| Наклейка KÖGEL згідно стандартам заводу. |
Додаткові опції:
|
| Балонный ключ |
Забарвлення:
|
Рама, шасі і частини кузова з металу оброблені спеціальним KTL способом для захисту від корозії.
|
| Захист від в'їзду ззаду в колір шасі. |
| Тримач для ліхтарів: сріблястий. |
| Опори сідельного пристрою: RAL 9005 чорне напилення. |
| Осі: чорні. |
| Диски: сріблясті. |
| Маточини: чорні. |
| Рама буде пофарбована в стандартний чорний колір «Коегель» без глянцевого покриття. |
| Зовнішні площини передньої стінки, бічні стінки і задня стінка оброблені порошковою фарбою, фарбою або лаком (спосіб нанесення визначається виробником) у білий колір RAL 9010. Дах пофарбована в білий, світловідбиваючий колір. |
Документи:
|
Митний сертифікат
|
| ЕВРО 5 сертифікат. |
| Сертифікат відповідності. |
| Інструкція по експлуатації російською мовою. |