Рама:
|
Низько розташована рама шасі, опорна плита зі шворнем - 2 дюйми відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337. Без поперечних балок і без зовнішньої рами, з передньої і задньої поперечними балками з розкосами. |
Осьовий агрегат:
|
Тривісний осьової агрегат SAF-Intradisc plus | |, дискові гальма, діаметр бл. 430 мм, ЕТ 120. Пневмопідвіска з висотою підйому 180 мм. |
Шини:
|
6 коліс 385/65R22.5 провідних європейських виробників |
Сталеві диски, 120 мм (ЕТ 120) для осей з дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами і гайками, діаметр отвору 26 мм. |
Кузов і шасі:
|
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, допустиме навантаження 24 т., управління з одного боку, праворуч по ходу руху.
|
2 пари пластикових брудозахисних крил з бризковиками ззаду |
2 башмака з держателями. |
Бічний захист згідно EG-RL 89/297 EWG |
2 кронштейна для кріплення двох запасок, виконання у вигляді «кошиків», монтаж за осьовим агрегатом |
Пластмасовий ящик для інструментів розміром 600 х 470 / 200 х 660 / 450, колір - чорний, водонепроникний, монтаж у напрямку руху ззаду, зліва. |
Висувна драбина ззаду справа |
Сталева захист від в'їзду ззаду згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG |
Гальмівна система / Пневматична підвіска:
|
EBS 2S/2M з системою стабілізації (з функцією ABS / ALB) штекерне з'єднання EBS згідно ISO 7638 (без соед.кабелей), гальмо стоянки з пружинним приводом, розташовані зовні роз'єми для діагностики EBS та пневматичні з'єднувальні пристрої
|
Пневматична підвіска включає 1 клапан для підйому / опускання, який встановлений за мостом ліворуч у напрямку руху. |
2 невзаємозамінні муфти |
Ресивер і трубопровід пневмопривода гальмівної системи виготовлені із сталі (EN 286-2). |
Пидлога:
|
Ізольований підлога з GFK товщиною 110 мм (R), допустиме навантаження підлоги згідно EN 283, осьове навантаження 5.460 кг. |
Пол з покриттям, у задній частині алюмінієва пластина, довжина бл. 600 мм |
Кузов: |
Відповідність стійкості кузова нормам EN 12642 XL. Перевірено при корисному навантаженні 27.000 кг. |
Ізольований несучий кузов, що складається з декількох шарів, 100% відсутність фреонів. Стіни з усіх сторін герметичні. Всі елементи стін вставлені в профілі. Кузов надійно з'єднаний з лонжеронами шасі. |
Передня стінка:
|
Передня стінка товщиною 60 мм (U) c посиленням і отвором для холодильних установок Thermo-King SL або Carrier VECTOR, Maxima. |
Отвори для кріплення холодильної установки Carrier Maxima |
Задня стінка: |
Портал з полірованої нержавіючої сталі з додатковим захистом запірних виступів внизу. Двостулкова портальна двері з прокладкою з EPDM. 3 пари шарнірів з нержавіючої сталі. На кожній стулці по запірної штанзі. Портал оснащений упорами для дверей і фіксатором при відкиданні дверей на 270 градусів. Товщина задньої стінки близько 85 мм (V). |
1 пара додаткових запірних штанг з нержавіючої сталі. |
Бічні стінки:
|
Бічні стінки у вигляді «сендвіч» - панелей (100% не містять фреонів). Всередині і зовні сталеве покриття (товщина фольги 0,6 мм). Товщина стінки близько 65 мм (Z). |
Дах: |
Дах у вигляді «сендвіч» - панелей (100% не містять озоноруйнівних елементів). Полімерне покриття всередині і зовні. Товщина даху близько 75 мм (T). |
Бампер:
|
Захисна пластина на бічних стінках зовні, для захисту від удару при відкритті стулок дверей.
|
1 пара протиударних гумових бамперів 200Х150Х120 мм, змонтованих зовні на щитку. |
Захисна планка з алюмінію, висотою ок. 250 мм, товщиною ок. 3 мм, прикріплена до передньої і бічних стінок. |
Електрообладнення |
Пластиковий кронштейн для кріплення габаритних ліхтарів ззаду світловідбивачами попереду вгорі і внизу, 1 пара червоних світлодіодних задніх габаритних ліхтарів внизу.
|
Ліхтар підсвічування номерного знака, світлодіодні бічні габаритні ліхтарі, 2 пари білих габаритних ліхтарів з вбудованими |
2 габаритні ліхтарі з кронштейном, кріплення над блоком задніх ліхтарів. |
2 задніх багатосекційних стоп-сигналу. |
5 світлодіодних лампочок внутрішнього освітлення, вимикач зовні Козова попереду зліва |
Адаптер для 2х7 полюсних розеток (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731, 24 VN / 24 VS) та 1 х 15 полюсної ISO 12098 |
Таблички:
|
Табличка TIR синього кольору
|
Помаранчеві світловідбиваючі самоклеючі таблички ззаду, ліворуч і праворуч для задньої захисту згідно з директивою ECE R70. |
Шільд SV 24 згідно EG-RL 76/114 EWG |
Наклейка KÖGEL згідно стандартам заводу. |
Додаткові опції:
|
Балонный ключ |
Забарвлення:
|
Рама, шасі і частини кузова з металу оброблені спеціальним KTL способом для захисту від корозії.
|
Захист від в'їзду ззаду в колір шасі. |
Тримач для ліхтарів: сріблястий. |
Опори сідельного пристрою: RAL 9005 чорне напилення. |
Осі: чорні. |
Диски: сріблясті. |
Маточини: чорні. |
Рама буде пофарбована в стандартний чорний колір «Коегель» без глянцевого покриття. |
Зовнішні площини передньої стінки, бічні стінки і задня стінка оброблені порошковою фарбою, фарбою або лаком (спосіб нанесення визначається виробником) у білий колір RAL 9010. Дах пофарбована в білий, світловідбиваючий колір. |
Документи:
|
Митний сертифікат
|
ЕВРО 5 сертифікат. |
Сертифікат відповідності. |
Інструкція по експлуатації російською мовою. |