Рама:
|
Рама шасі з високоякісної сталі, без зовнішньої рами |
Опорна плита зі шворнем - 2 дюйма відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337 |
З поперечними балками і фістінгами для кріплень: а) 1x 45' HC контейнери підвищеної місткості (видвинуті передній і задній видвижні елементи рами); б) 1 x 40' HC контейнери підвищеної місткості (видвинутий задній видвижний елемент рами); в) 2 x 20' ISO-контейнери (видвинутий задній видвижний елемент рами); г) 1 x 30' ISO-контейнери з кріпленням позаду (видвинутий задній видвижний елемент рами);д) 1 х 20' ISO-контейнери з кріпленням позаду (передній і задній видвижні елементи рами не видвинуті); е) 1 х 20' ISO-контейнери з кріпленням по центру (передній та задній видвижні елементи рами не видвинуті). |
4 пари кріплень для тяжкого вантажу |
Задній видвижний елемент рами ви двигається для кріплення 40' ISO, 40’ HC, 45’ ISO, 45’ HC контейнерів, несуща здатність до 5800 кг, з спіральним кабелем, довжина міняється за допомогою й пневматичного циліндру, за допомогою направляючих з спеціальними пластиковими з ковзаючи ми елементами не потребує трудомісткого обслуговування. Автоматична пневматична фіксація при висуванні. |
Передній видвижний елемент рами ви двигається і фіксується вручну для кріплення 45’ ISO, 45’ HC контейнерів. |
Осьовий агрегат:
|
Прилад, що збільшує зчеплення для передньої осі для забезпечення додаткового навантаження на ведучу ось тягача при спрацюванні системи Traction Control. Забезпечує збільшення навантаження на ведучу вісь до 30%, працює при швидкості не вище 25 км/год. |
Трьохосний осьовий агрегат SAF –Intradisc plus II, дискові гальма, діаметр 430 мм, ЕТ 120. пневмопідвіска з ходом 180 мм |
Шини:
|
6 коліс 385/55 R 22,5; 160J, (виробник шин: MICHELIN 160J SL XTE) |
Сталеві диски, ЕТ 120, для осей с дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами і гайками, діаметр отвору 26 мм |
Кузов і шасі:
|
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, допустиме навантаження 24 т, управління з одного боку, справа по ходу руху. |
3 парі напівкруглих підкрилок буз системи, що попереджує розбризкування для стандартного трьохосного агрегату. |
2 противідкатні колодки з тримачами. |
Боковий захист від в’їзду згідно EG-RL 89/297 EWG |
Кронштейн з домкратом для кріплення запасок, включаючи комплект установки, монтований попереду осьового агрегату. |
Пластмасовий ящик для інструментів розміром 600х470/200х660/450 мм, водонепроникний, ступінчатий, монтаж по напрямку руху зліва перед осьовим агрегатом. |
Сталевий захист від в’їзду у вигляді труби прямокутного перетину згідно нормам EG-RL 70/221 EWG з одним тримачем світильника, розташованим зверху (ви двигається приблизно на 350 мм з механічною фіксацією) |
Гальмівна система/Пневматична підвіска:
|
EBS 2S/2M з системою стійкості до перекидування RSS (з функцією ABS/ALB), роз’єм для підключення до системи EBS згідно ISO 7638 (без з’єдн. кабелів), стоян очне гальмо з пружинним приводом, розташовані зовні роз’їм для діагностики EBS і пневматичні з’єднуючі обладнання. |
Пневматична підвіска з краном підйому/опускання, установленим перед осьовим агрегатом зліва пo ходу руху. Транспортне положення встановлюється автоматично. |
2 незаміняємі з’єднуючі муфти попереду відповідають нормам ISO 1728. |
Ресивер і трубопровід пневмоприводу гальмівної системи виготовлені з сталі (EN 286-2). |
Бампер:
|
1 пара сталевих бамперів 160x85x85 мм встановлена на задній поперечні рами з зовнішнього боку. |
Косий кут з оцинкованої сталі – захист від погрузчика, монтується на задній частині рами. |
Електрообладнання:
|
Кронштейн для ліхтарів зі сталі, монтаж на захисті позаду зверху. |
Ліхтар підсвітки номерного знаку, світодіодні бокові габаритні ліхтарі, габаритні ліхтарі з світловідбивачами попереду. |
2 габаритних вогні на кронштейні. |
2 блока задніх ліхтарів. |
2х7-полюсна розетка (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731; 24 V-N / 24 V-S) и 15-полюсна розетка ISO 12098. Відповідає категорії транспортних засобів FL, AT |
Таблички:
|
«Когель» наклейка, згідно німецьким стандартам |
Заводська наклейка SW24 згідно нормам EG-RL 76/114 EWG |
Додаткове обладнання:
|
Балонний ключ |
Трубчатий тримач для документів діаметром 110 мм. – встановлюється на боковому захисті ввід в’їзду |
Окраска:
|
Рама, шасі и частини кузова з металу оброблені спеціальним KTL способом для захисту від корозії |
Захист від в’їзду позаду: сріблясте с напиленням |
Опорні стійки: RAL 9005 чорне напилення |
Осі: чорні |
Диски: сріблясті |
Маточини: чорні |
Поверхні монтажних груп (наприклад, видвижні елементи попереду і позаду, фітинги) пофарбовані в стандартний чорний колір «Когель» без глянцевого покриття. |
Поверхня рами має додаткове покриття для забезпечення збереження глянцю. Без такого покриття частини рами з глянцево- чорним KTL-покриттям, що попадають під дію УФ променів, можуть з часом стати матовими, що, проте, ніяк не впливає на корозійну стійкість. |
Додаткові документи:
|
Свідоцтво виробника про технічні параметри і відповідність нормам EWG і/або нормам ЕСЕ |
Інструкція по експлуатації на російській мові |
Транзитні номери |