SWCT 24 P 130_40/1.110 | Kogel Port 40
Технічні характеристики
Комплектацiя
Припустиме навантаження на сідло | 14.000 кг |
Припустиме навантаження на осьовий агрегат | 27.000 кг |
Припустима загальна вага | 27.000 кг |
Вага порожняком компл. +/-3% | 5.350 кг |
Вага порожняком у даній комплектації | 5.340 кг |
Корисне навантаження | 35.660 кг |
Колісна база | 6.435 мм |
Колія коліс | 2.040 мм |
Зовнішня довжина | 12.820 мм |
Зовнішня ширина кузова | 2.550 кг |
Висота сідла без вантажа | 1.110 мм |
Висота сідла з вантажем | 1.080 – 1.230 мм |
Рама: |
Рама шасі з високоякісної сталі, без зовнішньої рами. Опорна плита зі шворнем - 2 дюйми відповідає нормам DIN 74080 / ISO 337. З поперечними балками і фітингами для кріплення:
|
Осьовий агрегат: |
Пристрій, що збільшує зчеплення, для 1-ої осі за рахунок видалення повітря з пневматичних ресор, працює до тих пір, поки навантаження на вісь не перевищить 30%, а швидкість 25 км/ч. Тривісний осьової агрегат SAF-Intradisc plus II, дискові гальма, діаметр 430 мм, ЕТ 120. Пневмопідвіска з ходом відбою 180 мм |
Шини: |
6 коліс 385/55R22.5; Goodyear 160 K SL Marathon LHT II |
Сталеві диски, ЕТ 120, для осей з дисковими гальмами, для 6 шин R 22,5, кріплення стандартними болтами і гайками, діаметр отвору 26 мм |
Кузов і шасі: |
Відкидні опорні стійки з механічним приводом, допустиме навантаження 24 т., управління з одного боку, праворуч по ходу руху |
3 пари напівкруглих подкрилок без системи, що запобігає розбризкуванню для стандартного тривісного агрегату |
2 противідкатні колодки |
Ящик для інструментів |
Бічний захист від в'їзду згідно EG-RL 89/297 EWG |
Бічне захисний пристрій праворуч у напрямку руху, відкидається без використання інструментів |
Кронштейн з домкратом для кріплення запасного колеса, включаючи комплект для установки, монтується спереду осьового агрегату |
Сталева захист від в'їзду у вигляді труби прямокутного перерізу згідно з нормами EG-RL 70/221 EWG з одним світловідбивачем. Висувається приблизно на 350 мм з механічною фіксацією. |
Гальмівна система / Пневматична підвіска: |
EBS 2S/2M з системою стабілізації (з функцією ABS / ALB) |
2 невзаємозамінні з'єднувальні муфти спереду відповідають нормам ISO 1728, роз'єм для підключення до системи EBS згідно ISO 7638 (без соед.кабелей), гальмо стоянки з пружинним приводом, розташовані зовні роз'єм для діагностики EBS та пневматичні з'єднувальні пристрої |
Пневматична підвіска має кран підйому / опускання, встановлений перед осьовим агрегатом зліва по ходу руху. Транспортне положення встановлюється автоматично |
2 сполучні головки, захищені від переплутування, спереду ISO 1728 Ресивер і трубопровід пневмопривода гальмівної системи виготовлені із сталі (EN 286-2) |
Підлога: |
Сталева пластина в задній частині для навантаження і розвантаження контейнерів 20' |
Электрооборудование: |
Кронштейн для фонарей из стали, монтаж на защите сзади сверху. |
Фонарь подсветки номерного знака, светодиодные боковые габаритные фонари, габаритные фонари со светоотражателями впереди |
2 габаритных фонаря на крепёжном кронштейне |
2 блока задних фонарей |
2х7-полюсная розетка (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731; 24 V-N / 24 V-S) и 15-полюсная розетка ISO 12098 |
Соответствует категории транспортных средств FL, AT |
Таблички: |
Оранжевые светоотражающие таблички (самоклеющиеся) согласно нормам ECE/ R70 сзади слева и справа на задней части рамы |
«Когель» наклейка. Согласно немецким стандартам |
Заводская наклейка SW 24 согласно нормам EG-RL 76/114 EWG для страны допуска Россия (вес см. в технических характеристиках), № согласия. POCCDE.MT02.E04423N1 |
Дополнительные принадлежности: |
Торцовый гаечный ключ с поворотным штифтом |
Трубчатый держатель для документов диаметром 110 мм. – устанавливается на боковой защите от въезда |
Окраска: |
Рама, шасси и части кузова из металла обработаны специальным KTL способом для защиты от коррозии |
Защита от въезда сзади в цвете рамы |
Опорные стойки: RAL 9005 черное напыление |
Боковая защита от въезда: RAL 9005 чёрное напыление |
Оси: чорные |
Диски: серебрянные |
Маточини: чорные |
Поверхность монтажных групп (например, выдвижные элементы спереди и сзади, фитинги) будут окрашены в стандартный чёрный цвет «Когель» без глянцевого покрытия. |
Рама будет окрашена в черный цвет |
Прочее: |
Сборка в КИТы по 3 полуприцепа |
Документы: |
Свидетельство производителя о технических характеристиках и соответствии директивам ЭЕС и/или положения ЭКЕ |
Руководство по эксплуатации на английском языке |
Допуск: |
Документы допуска (заявление о соответствии) для России. Международный транзитный номер Технические характеристики транспортного средства соответствуют предписаниям по допуску для России |