Kögel Cargo, покоління Kögel NOVUM - більш універсальний і надійний
07.09.2018
Зміна покоління NOVUM торкнулася і цього стандартного шторного напівпричіпу. Оптимізований профіль зовнішньої рами і покращена конструкція кузова роблять Kögel Cargo не тільки міцніше, але і спрощують його щоденну експлуатацію. До того ж Kögel Cargo покоління NOVUM виділяється дуже високим рівнем індивідуалізації і за рахунок цього може бути адаптований до будь-яких вимог перевізників.
Крім відомих переваг покоління NOVUM, таких як нова пневматико-світлова консоль на передній стінці, яка розподіляє зусилля по рамі за рахунок лонжеронів, новий профіль зовнішньої рами, який значно спрощує доступ до точок кріплення Vario Fix, і змінювані ніші під планки, у Kögel Cargo багате серійне оснащення. У базовому виконанні напівпричепи Kögel Cargo оснащуються мостами для причепів Kögel KTA - осьовими агрегатами, що забезпечують високу курсову стійкість і відрізняються зручністю технічного обслуговування і надійністю. Унікальна «подвійна підвіска» KTA із м'якої гумової опори і тяги з ресорної сталі не тільки підвищує ходові якості напівпричепів, а й допомагає знизити їх знос. 13 пар серійних кріпильних скоб оснащені новими бічними упорними гаками, які спрощують процес навантаження-розвантаження, і мають допустиме тягове зусилля 2500 кг.
Зрозуміло, Kögel Cargo покоління NOVUM має сертифікат на систему кріплення вантажів згідно DIN EN 12642, стандарт XL.
Для оптимального кріплення вантажів є в якості опції 24 пари кріпильних скоб з тяговим зусиллям 2500 кілограм на скобу в рамі Vario Fix з перфорованих сталевих профілів. Крім цього, для кріплення вантажу в вантажну платформу опціонально вбудовуються врівень вісім планок гнізд для стійки. Між зовнішньою рамою і лонжероном зліва і справа планки гнізд для стійок мають по чотири гнізда для стійок, а між лонжеронами і центром причепа - по десять гнізд для стійок.
Звичайні вставні планки з деревини, алюмінію або сталі важкі, незручні в обігу і зберіганні, і схильні до пошкоджень. Крім того, повсюдно виникає ризик отримання травм при падінні планок. Тепер завдяки новим текстильним вставним планкам Kögel FastFix ці проблеми залишилися в минулому. За рахунок ваги рівно 495 грам і стяжному замку текстильна вставна планка Kögel FastFix дуже швидко і легко навішується на стійки і знімається з них. Текстильна вставна планка Kögel FastFix складається з гнучкого ремінного матеріалу, завдяки чому поміщається в будь-якому ящику для інструментів і істотно скорочує небезпеку пошкоджень.
Kögel Cargo покоління NOVUM має регульований кузов, відомий як Kögel FlexiUse. У передній частині кузова FlexiUse доступні вісім варіантів регулювання з кроком 25 мм, ззаду - чотири варіанти з кроком 50 мм. Таким чином, висоту кузова в передній і задній частині можна незалежно один від одного регулювати в діапазоні 200 мм. Завдяки цьому забезпечується можливість повсякденного перевезення вантажів при внутрішній висоті в світлі від 2700 мм до 2900 мм спереду і ззаду. На Kögel Cargo також можна побачити опцію кузова Strong & Go. Опція поєднує в собі інноваційний кузов FlexiUse покоління NOVUM з стельовим тентом Kögel Integral, посиленими ремінними елементами жорсткості. Завдяки цьому економічному рішенню вставні планки більше не потрібні для відповідності DIN EN 12642, стандарту XL, і директиві Daimler 9.5 з транспортування ґратчастих ящиків і обмотаних вантажів. Для сертифікованого транспортування напоїв в кузові Strong & Go при перевезенні ящиків з напоями в один і два рівня на звичайних піддонах потрібно всього один ряд планок замість трьох або чотирьох рядів, як в звичайному кузові.
Для несупроводжуваного транспортування на суднах і поромах Kögel Cargo опціонально оснащується посиленим обладнанням для ролкерних перевезень. До них відносяться: діагональний підсилювач між лонжероном і зовнішньою рамою, опорна плита товщиною 10 мм, плита сідельно-зчіпного пристрою товщиною 10 мм, два противокавітаціонних клапана і чотири пари посилених кріпильних кілець з випробувальним навантаженням до 12 000 кг. Для підвищення безпеки руху та запобігання нещасним випадкам на поворотах причіп оснащений опціональними миготливими бічними габаритними ліхтарями. Для простого і швидкого кріплення зсувного тенту у відкритому положенні Kögel Cargo оснащується новим стопором Kögel EasyFix.
Стопор Kögel EasyFix не тільки утримує зсувний тент в своєму становищі, але і дозволяє просто скласти його без повторного розкріплення після закінчення процесу навантаження. Система підвищує ефективність і безпеку в процесі навантаження і розвантаження. До індивідуального оснащення відносяться передня стінка з багатошаровою проклеєною ДСП товщиною 12 мм і висотою 1250 мм, задній портал зі сталевими кутовими стійками, посилений сталевий захисний буфер, вмонтований посередині обшивки рами сталевий куточок товщиною 8 мм, що проходить поперечно по всій ширині, а також захист запірної засувки, три великі ящики для інструментів, механізм підйому моста, багатосекційні задні габаритні ліхтарі Kögel LUXIMA і багато іншого.
У напівпричепа Kögel Cargo вся рама захищена від корозії шляхом нанесення нанокерамічного покриття катафоретичним методом Nano-Ceramic plus KTL з подальшим нанесенням УФ-лакофарбового покриття.