youtube
facebook
google plus
  • UA
  • RU
ПричіпНапівпричіпНапівпричіпРемонт напівпричіпів

Пошук по продукції

Прес-центр

Kögel Trailer GmbH & Co. KG

Industriestr.
D-89349 Burtenbach
Deutschland

Подовжений напівпричіп Euro-Trailer – концепція Kögel

12.08.2013

Буртенбах, 18 липня 2013 р.

  • Підвищення економічної та екологічної ефективності в сфері вантажних автоперевезень з допомогою подовженого  напівпричепа
  • Близько десяти відсотків економії пального
  • Близько десяти відсотків менше викидів CO2
  • Відсутня потреба інвестування в інфраструктуру
  • Довжина на 7,45 м менша, ніж подовжений автопоїзд Lang-LKW (тягач з підкатним візком+ напівпричіп)
  • Комісія ЄС обговорює зміну довжини автопоїздів 

Досвід експлуатації подовженого на 1,3 метра напівпричепа KögelEuro-Trailer призвів до поновлення дискусії щодо можливості помірного збільшення дозволеної довжини напівпричепів. В даний час Комісія ЄС розглядає питання про внесення змін до Директиви 96/53/EG, що підтверджує життєздатність і актуальність Euro-Trailer – концепції Kögel. Напівпричіп Kögel Euro-Trailer

Фото: Порівняння автопоїзда Lang-LKW, автопоїзда з Kögel Euro-Trailer і стандартної вантажівки.

Euro-Trailer: досвід і перешкоди

Вже 7 років Kögel пропонує подовжений на1,3 метранапівпричіп в різноманітних варіантах конструкції. Початку дискусії щодо інноваційних автопоїздів передували випробування на дорогах Німеччини, де експлуатувалося близько 300 напівпричепів Kögel Euro-Trailer зі спеціальними ліцензіями (на той час під назвою "Kögel Вig Maxx"), демонструючи свої переваги. Разом з тим, 300 подовжених напівпричепів і далі їздять по всій Німеччині зі спеціальним дозволом, не привертаючи до себе уваги.

Подовженому автопоїзду з  Kögel Euro-Trailer, коротшому на7,45 метравід подовженого автопоїзда Lang-LKW, дозволяється їздити без ліцензії тільки в землях Баварія, Гамбург, Хессен, Нижня Саксонія, Саксонія, Шлезвіг-Хольштайн, Тюрінгія, та по дозволених  маршрутах у Бремені і Баден-Вюртемберзі. Головна перевага Kögel Euro-Trailer полягає у можливості використання всієї дорожньої мережі перерахованих земель – учасниць проекту.

Переваги KögelEuroTrailer

Завдяки збільшенню довжини напівпричепа до14,9 м, Kögel Euro Trailer пропонує, залежно від варіанта виконання, збільшення його корисного об’єму понад10 м³. Це істотно підвищує показники економічності та екологічності автопоїзда. При двоярусному завантаженні можна транспортувати додатково до восьми європалет, що призводить до значного зниження питомих витрат пального на транспортування європалета. Подовжений напівпричіп вирішує багато проблем неминучого майбутнього зростання вантажопотоків. Менша, ніж у автопоїзда Lang-LKW, довжина Kögel Euro-Trailer позитивно позначається на безпеці дорожнього руху, зменшує навантаження на існуючу інфраструктуру – наприклад, на паркувальні майданчики. Kögel Euro-Trailer знижує транспортні витрати, суттєво економить пальне, знижує шкідливі викиди двигуна,і підвищує ефективність експедицій.

Гнучке використання в комбінованих перевезеннях

Kögel Euro-Trailer пристосований для перевезень залізницею. Дана конструкція відповідає вимогам проектної міцності згідно DIN EN 12642 код XL. Крім того, Kögel Euro-Trailer має знак "довга вантажівка", відповідне контурне маркування, а також  систему камер на задній панелі для контролю за дорожньо-транспортною ситуацією позаду автопоїзда.

Директор департаменту технологій і виробництва Kögel, Томас Едшей стверджує: "Експлуатація Kögel Euro-Trailer призводить до зниження витрат пального і зменшення викидів CO2. В цьому ми переконалися, аналізуючи експлуатацію трьохсот напівпричепів “Kögel Вig Maxx”, які вже упродовж багатьох років їздять дорогами Німеччини зі спеціальними дозволами". "Kögel Euro-Trailer довів вагомість свого внеску для підвищення економічної та екологічної ефективності вантажних автоперевезень, і на майбутнє повинен мати можливість їздити не тільки по спеціальних дозволах, але й у рамках випробувань".